2013年9月1日星期日

洋蔥豬扒炒滑蛋

一排無買豬扒整黎食 , 突然又想食喇 ,
整返一個簡單洋蔥豬扒食下先得 ,
我煎緊豬扒ge時候阿囡走埋黎同我講,
媽咪一陣炒滑蛋俾我吃得唔得 ,
我話更係得喇 !




炒好滑蛋 , 吃得飯果時我見d洋蔥豬扒有d凍,
於是開鑊炒佢幾炒先 , 等洋蔥豬扒熱d好味d ,
跟住順手拎埋個炒滑蛋放埋落去一齊炒幾炒 ,炒完 , 
d蛋吸佐一d洋蔥豬扒ge汁 , 又幾好味喎~
阿囡話今日d炒蛋好味過平時果d喎 , 嘻......







原本係洋蔥豬扒黎ge ,
突然變佐做洋蔥豬扒炒滑蛋 .









洋蔥豬扒食譜 : 

材料 : 洋蔥一個切條  , 梅頭豬扒3塊

醃料 : 生抽 , 酒 , 鹽 , 糖 , 粟粉 , 麻油 , 胡椒粉 <--(全部都少許)

調味料 : 水 , 生抽 , 糖 

做法 :

  • 梅頭豬扒洗凈 , 抹乾水份,
  • 用刀背拍鬆 , 加入醃料拌勻 , 醃20分鐘左右 , 備用 ,
  • 燒熱油約2湯匙 , 以半煎炸方式將梅頭豬扒煎至兩面金黃色 ,
  • 盛起豬扒 , 將佢切粗條待用 ,
  • 再燒熱油1湯匙 , 炒香洋蔥 , 炒至軟身至微黃 ,
  • 加埋調味料及梅頭豬扒 ,  
  • 炒至汁料收乾 , 即可上碟 , 趁熱食 .







7 則留言 :

  1. 謙盈媽咪,你剛搬家咁快就開餐啦,我都仲未搞得佢掂喎.讚呀

    回覆刪除
  2. owowow...我終於搵到個留言位啦!hahah...
    我而家人手搬緊過黎, 好攰呀!順手可以熟習下, 救命!

    回覆刪除
  3. 我都係copy佐一些草稿過黎....

    回覆刪除
  4. D 洋蔥都好好味, 一定好甜~
    成碟我都想食~
    我而家都慢慢copy and paste ,仲有好多呢

    回覆刪除
  5. 洋蔥吸佐d豬扒汁真係好好味....
    我copy佐草稿咋,其他都未呀,繼篇黎copy攰死

    回覆刪除