2013年9月3日星期二

下午茶小食... 焗芝士火腿多士 , 小紅梅杏仁簿脆曲奇 , 涼拌酸辣豬耳

昨日買佐條法包返黎, 吃佐一半 , 仲有一半放係雪櫃 ,
兩個小朋友問我有咩吃 , 我話中有法包未吃完喎 ,
阿囡提意叫我加片芝士焗多士俾佢食 , 果然好提意....
我見雪櫃有火腿 , 冰霜有雜菜 , 咁就加埋落去一齊焗 ,
焗出黎效果唔錯喎......
好正 , 外脆內軟 , 真係好好味 !









至於個小紅梅杏仁曲奇係我自己亂咁黎ge情況下做出黎的 ,
自己無聊聊係櫥房左溝下右溝下咁整佢出黎的 , 哈哈.......










呢個豬耳我係百佳買的 , 買返黎只係有鹵水味 ,
阿囡同阿仔兩個都唔中意吃豬耳 ,  所以我自己將佢
加工後就變成涼拌酸辣豬耳喇........
辣的好過隱 ,
又酸又辣 , 嘻嘻............ 好好味 , 我自己好中意吃 ! ! ! 




6 則留言 :

  1. 好多嘢食喎,仲樣樣都咁吸引添~~

    回覆刪除
  2. 小灰灰又継続有野食。。。。。。。。睇 
    好野 

    回覆刪除
    回覆
    1. 小灰灰我呢兩日超級累呀.....好唔適應返學=_="
      不過我累到cc下都要整下d野吃ge~~ 哈哈...
      我有預埋你果份嘎^3^ 等你黎吃!!!

      刪除