2013年9月18日星期三

有人話我偷佢d相喎!

事關琴日我做的脆皮奶黃月餅 , 我post出黎的食譜相片 , 
有人留言話我知 , 我偷佢d相喎 , 佢仲話如果我唔刪掉,

佢會去 google 檢舉我喎 , 我睇到個留言 , 都覺得留言

俾我的人好有問題 ~ ~ ~  我隨時歡迎佢去google檢舉 !

我無做過 , 卻俾人話我偷佢野 , 個心真係唔舒服!!!!
我做任何野都係對得住個天對得住個地 , 絕不會騙人 , 
唔搞清楚件事就係度亂咁講 , 完全不分青紅皂白 ,  
就含血噴人 , d人超級無恥 , 超級無品 , 超級討厭 !!!! 




我張食譜的相片係黎自呢度 :

http://carman-e.blogspot.co.uk/2013/09/a.html

http://blog.yahoo.com/_XT37MBRKTXD6RHSEHJCLOAADKE/articles/1342603


本應今晚要早訓的 , 天日有好多野要忙要做 , 
但係為佐我個人的聲譽 , 我寧願放棄休息時間 !
我今晚唔訓覺都要打埋呢篇野, post 埋呢篇文章出黎!!!


# # # # # # 有人話我偷佢d相喎! # # # # # #

所謂平日不做功虧心事 , 半夜拷門也不驚 , 我自問無偷人野, 
我洗麥驚你去檢舉我 , 你周街唱我 , 我都唔驚 , 話我偷你相 , 
單憑一張好似你post的相片 , 就話我偷 , 我覺得佢真係有病 , 
我覺得某人個腦好有問題囉 , 我要偷都唔會咁愚蠢偷相喇 , 
係偷都走去偷金銀珠寶喇 , 是問你張相值幾錢 ?????  
認識我ge人同埋有腦ge人都知我唔會做呢d咁低能ge野喇!!!

我身為兩個小朋友的媽咪 , 我係100%唔會做d不導德
的行為ge野出黎 , 自細我媽媽教我有錢你可以用晒佢,
無錢就一定唔可以問人借 , 或者用信用卡之類ge野 , 
所以我現在都係的一張信用卡,係需要時才用的 !

大家睇清楚個日期 , 我一早已經想整 , 
可惜太忙唔得閒整 , 琴日先整佐 , 
點知我一post張相出黎無耐 , 人地就話我
copy & paste 佢d野喎! 真搞笑 ~ 

9月頭 , 我係Carman Wong 的blog留言的對話

拎雜誌書上面的食譜係facebook問我朋友意見

網上面搵到的食譜 , 同雜誌上的食譜 ,
兩者都是一樣的.



奶黃月餅做法


師傅的小貼上


最後講多句 : 想知道邊個人話我偷佢相 , 
可以去以下個網址睇返d留言, 就會一清二楚喇 , 
我有無偷佢相 , 大家自己去思考 . 
http://himyingmama.blogspot.hk/2013/09/blog-post_17.html

* 最緊要睇清楚我知道呢個食譜的時間 , 
同話我的人 , 佢自己post篇野ge時間 . 





15 則留言 :

  1. 唔好咁嬲!! 一場誤會~~ 嬲得多唔靚女喇! 大家都知網上規矩,當然相信妳啦! 唔好諗休息好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全唔嬲就係厄你,唔多唔小都會嬲,
      我無做過俾人咁樣話我,個心有d唔舒服....
      有人同我講"對唔住"呢三個字我就真係唔嬲喇!

      刪除
    2. 謙盈媽咪,個心唔舒服一定會的,但我深信自己無做過亦不要同這些無聊人一般見識,休想被她得逞,你一於講清講楚後,大被睡過頭仲要睡得比平日甜,不要理會這些人.Giigle+一定知你無做過,我們個個都撐你的.

      刪除
  2. 我有D五明,究竟佢話你抄嘜野,如果說食譜張相,人人都可從週刋網上影下,
    點解佢影得,第二個五影得,佢都話是 carman wong 分享出黎,,我9月頭都是在carman處看到食譜,我冇留言,心想正正要跟住整,你都有留言,呢個食譜9月頭應該好多人都知.佢post相是月中,你五好嬲,5好激氣,支持你.查實我E家仲整5整得,整完post5post得上網?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係話我抄張食譜相, 多謝你ge支持!!!!
      mayho 你當然可以整同埋當然可以post上網喇!!!
      完全無問題!

      刪除
  3. 唔好嬲啦,大家都係緊張自己個BLOG~~絕對相信你!其實大家都跟CARMEN嘅分享,用嘅係雜誌圖片,寫清楚就OK啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔嬲就係厄你ge,唔多唔小都會嬲,
      我無做過俾人咁樣話我,個心有d唔舒服....
      有人同我講"對唔住"呢三個字我就真係唔嬲喇!!!
      鄭大小姐你信我就得喇!

      刪除
  4. 唔好嬲啦, 一場誤會啫. 大家都知道個規矩, 唔會做D遺臭萬年嘅事. 你係媽媽級, 要做好榜樣畀你小朋友睇. 所以我會相信你!!! 講清楚就冇事啦!

    回覆刪除
  5. 不用生氣, 自己冇做過的事唔怕人講!!
    把口係人地的, 我地相信你!!

    回覆刪除
  6. 不須為D無聊人動氣公道自在人心

    回覆刪除
  7. 我唸係一場誤會ja, 大家同一本magazine影出黎,驟眼睇可能睇錯左ja, 大家都係緊張自己個blog, 攪清楚做返好朋友^^

    回覆刪除



  8. 呢個食譜我一早就見人放咗上 fb 分享 , 仲copy 埋tim , 大家都係去copy 跟住整 ,一張咁嘅雜誌食譜相都咁緊張 做人都好辛苦吓喎 !

    回覆刪除
  9. 謙盈媽咪,唔好理咁多,今天是中秋開心和家人小朋友過佳節,懶理其他.

    回覆刪除
  10. 撥雲見月,唔好激氣,祝:中秋節快樂!

    回覆刪除