2013年9月26日星期四

鮮白果意米腐竹糖水 , 公益金便服日

老公今日放假 , 昨晚煲定d糖水 , 放涼放番落雪櫃 , 
今日就可以有凍冰冰的糖水食 ,  happy ~ (๑◕ˇωˇ◕๑)

今次用佐係樹記買返黎的碎腐竹黎煲 , 好勁呀!!!
d腐竹煲到唔見佐 , d腐竹真係新鮮得好緊要 ,
我用煲湯ge煲黎煲 , 煲佐一分鐘 , 真係一分鐘咋 ,
已經唔見晒d腐竹咁制 , 我平時係街市買果d腐竹 , 
煲2分鐘都唔爛 , 今次真係好勁........ 煲到好似豆漿咁喎 !

唔講真係以為係豆漿呢





新鮮白果 + 洋意米 + 碎腐竹

我用杯黎飲 , 哈哈........
老公話唔中意咁樣喎 , 
我下次煲唔關蓋 , 要睇住 .


鮮白果意米腐竹糖水食譜 : 

材料: 
新鮮白果             半包  ( 約20粒 )
洋意米                 少許 ( 街市買佐2蚊 , 分2次煲 ) 
樹記碎腐竹         半斤的一半
冰糖                     適量  ( 隨個人口味而加 )
水                         適量

做法 : 
白果意米先洗一洗 ,  放落個煲度煲加水煲3分鐘 ,
之後就放碎腐竹和冰糖煲一分鐘 , 冰糖溶晒就ok . 



老公今日放假 , 所以佢今朝同我一齊送兩個小朋友去返學 , 爸爸仲叫佢兩個早d出門口 , 同佢地去麥當當吃早餐添 ^o^ 

阿囡學校是日係公益金便服日 , 所以盈盈今日唔洗著校服返學......盈盈好想著佢自己揀ge靚靚褲黎著返學 , 可惜撞正今日要上PE堂 , 所以無的著 , 最後要著運動褲返學.... |◕w◕|



















15 則留言 :

  1. 唔講真係以為係豆漿,樹記啲腐竹靚到咁!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 嗯...... 依家d小朋友讀書真係好幸福 !

      刪除
  3. 樹記D腐竹係好有豆香,以前D碎竹 (拾幾蚊)咋,我會好似您咁煲嚟當豆漿飲咖,依家加咗成倍價,又成日要排隊,已經好耐冇煲了,可以請我嗎?< ( ̄︶ ̄)>

    回覆刪除
    回覆
    1. 樹記d腐竹豆味真係好正 , 當然可以喇小月..... ^o^

      刪除
  4. 有無咁誇張呀,一分鐘就攪掂!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無誇張 , 我用鵝姐果款壓力煲 , 真係一分鐘咋 , 真係好勁.

      刪除
    2. 哦,妳用壓力煲,唔怪得之啦!

      刪除
    3. 嘻嘻.......壓力煲煲野方便呀麻.......唔洗我睇火 =))

      刪除
    4. 我自己就用真空煲,一樣唔使睇火兼慳柴火,不過就無妳咁快囉!但係安全度高啲!

      刪除
  5. 我鐘意食溶晒入糖水中那才最正,但未有買到只好睇住謙盈媽咪的止一止先啦.盈盈點解撞到隻腳瘀晒呀,肉痛死啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張大師樹記的碎腐竹就可以做到你所講的效果,
      得閒快d去買黎試下喇~ 真係好正!
      盈盈自己係屋佐跌倒 , 跌倒果時佢喊佐好耐 ,

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀水太太.....豆味好濃郁 , 好正呀! ::_1561

      刪除