2014年9月28日星期日

韓式洋蔥豬扒,日式咖哩雜錦(肥牛,肠仔,魚蛋)

呢樽韓醬味道真系唔錯,我好鐘意用佢黎醃肉,今次系用佢黎醃豬扒,仲用埋韓國洋蔥黎煮,味道更加好,另两姐弟要求我煮咖哩俾佢食,辣咖哩佢地食唔到,所以我喜歡買呢款咖哩磚,佢系唔辣,但都幾香,所以佢地仲意食,盈盈最喜歡叫我煮多薯仔同埋咖哩汁俾,佢好鐘意用汁撈飯,我仲未煮好洋蔥豬扒佢两姐弟已經要我"畢"飯俾佢地食先……^^ 哈哈……












11 則留言 :

  1. 我都好鐘意買呢種咖喱磚黎煮,好好味,上次買左隻甜味黎煮,點知唔記得睇火,好快就黏底

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯……我都覺得好好味,下次記得用細火去煮,煮完再焗下佢會更加入味,好食d架!

      刪除
  2. 日本咖喱口味都係偏甜,日本人好多時都會加蘋果落去一齊煮。

    韓國洋蔥有咩特別?我見過賣好貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友食呢隻甜咖哩岩d,呢d咖哩磚都唔便。

      我覺韓國洋蔥肉質厚身d,煮完我覺得甜d好食d,佢細細個一次用一個好岩我,韓國洋蔥真系好貴,我呢邊街市好小有得買,我要去大型超市先買到。

      刪除
    2. 通常一般街市都唔會有韓國洋蔥、翠玉瓜、雞髀菇賣,一定係要去超市先有。

      妳買呢盒咖喱磚幾錢呀?「AEON」隻自家品牌「Topvalue」都唔錯喎,無加價的話,應該係 $15.9,食得過呀,我都幾鍾意用「Topvalue」食品,正宗日本貨中算係平靚正,所以次次「AEON」感謝日,呢隻牌子貨品最快掃清!

      刪除
  3. 真識食用韓國洋蔥又甜又有肉哋

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯…… 間唔中食下都無問題,成日吃真系唔得,因為都幾貴下……

      刪除
  4. 見到都覺得好好送飯,仲有...兩位小朋友好乖乖,坐定定開飯!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 由細到大我都要佢地食完飯先可以離開張枱的……^^ 跌佐d飯落地一定要即刻执返架!

      刪除
  5. 尊敬的部落格主人,您好

    我們發現您的部落格裡有特別多美味食譜,我們想把您的部落格推薦到我們的網站www.mytaste.tw。

    我們的網址每天的瀏覽量有數萬人次,並且已經有很多個食譜部落格和網站。此外,我們創建了部落格排行榜,那裡已經有幾百個博主的加入了。我們在我們的網站上推薦了您的博客,用戶就能通過我們瀏覽器找到您的部落格。

    myTaste.tw是另一種使您的部落格獲得更多訪問流量的方式。許多用戶皆習慣直接通myTaste.tw搜索網站和部落格的食譜。 將您的部落格添加到食譜部落格排行榜,自動發表您的食譜在我們的網站。請按照以下步驟操作:www.mytaste.tw/jiarubuluogepaihangbeng

    另外,費用問題您完全不用擔心,因為我們是一個完全免費的網站,目前我們已經在瑞典、巴西、德國、英國、美國、法國等國家有了推廣。您想加入我們嗎?我們靜候佳音。

    誠摯的問候
    myTaste.tw

    回覆刪除