2014年9月19日星期五

竹蔗茅根馬蹄紅蘿蔔水,過大海(^o^)

打風果日奶奶俾佐d竹蔗我,昨日買佐d茅根馬蹄紅蘿蔔返黎即刻煲,昨日d馬蹄大大粒好靚可惜粒粒都唔甜(╯з╰)……
老公呢個星期放大假,今日湊完两姐弟返學,放學就叫奶奶幫手湊,两姊弟今晚就要系嫲嫲屋企訓一晚,我地就過澳門玩2日,叉叉電……哈哈……自從結婚後去完日本東京旅行,到小朋友出世後我两公婆都無再去玩,因小朋友細我地唔放心佢地,所以一直無去…早幾日我同两姊弟講:媽咪爸爸去澳門玩2日,佢两個即刻話唔得,盈盈話:你地去玩,夜晚邊個睇住我同細佬,我話嫲嫲,佢話唔得,一定要媽咪同佢訓!唉……要我同佢傾佐好耐先肯答應俾我去…… -_-#








依家等緊巴士搭車出去中環
再搭船過澳門

搭緊巴士出中環……



12 則留言 :

  1. 回覆
    1. 短短2日都好好玩……不停掃街……哈哈!如果玩多2日一定肥死我(^o^)

      刪除
  2. 玩開心D喇!問何生攞番D使用呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 問唔到佢攞錢黎使,為有下次……

      我老公好大方咁請佐何生飲茶吃飯……下次到何生請返我地……哈哈……^o^

      刪除
  3. 回覆
    1. 今次澳門之旅真系大開眼界……威尼斯個賭場真系超勁!

      刪除
  4. 通常都係咁㗎喇,有咗小朋友之後兩公婆就幾乎無哂私人時間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,你講得無錯,真系無私人時間,就算有都可能系好小好小……(╯з╰)

      刪除
  5. 下次帶埋小朋友去啦,佢地都可以去威尼斯架,或者去金沙城中心3樓,果度有個兒童世界,果度有好多玩具同糖果零食,落一層有個Q立方,好好玩架,我個仔玩到唔舍得走

    回覆刪除
    回覆
    1. 過多一年左右應該帶埋佢地去玩,今次净系想2人世界……哈哈!

      刪除
  6. 秋意來了,係時候煲返d滋潤飲料來潤一潤!
    今次二人世界好sweet呢 ~ 對,偶爾要比自己放鬆下,兩口子拍下拖!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀小高,呢两日都有小小乾燥,真系要煲多d潤野飲!

      唔洗帶住小朋友真去玩,真系輕鬆好多同埋開心好多……^_^

      刪除