2014年9月25日星期四

薑蔥蝦子撈麵,餐肉,荷包蛋,蝦仁炒飯,蒜蓉白菜子

上星期ge午餐和晚餐……嘻嘻……
第一次學人整蝦子撈麵,都幾似樣……簡單得黎好好味,加薑絲蔥絲一齊吃其實系最正ge,但系两姐弟就唔鐘加薑蔥,佢地净系加蝦子同甜豉油,而我就喜歡加薑蔥再加甜豉油撈埋一齊吃,真系好正!











5 則留言 :

  1. 加蠔油撈麵都好正呀!

    妳樽蝦子係咪唔使放白鑊炒香,可以即食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我樽蝦子系即食的,唔需要白鑊炒香,我覺得蠔油一般同埋好杰身,唔系咁鐘用意^^

      刪除
    2. 我自己都唔係成日用,但就算用都只會用好少好少。

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實我都唔知呢樽靚唔靚架,系我老公買返黎的

      刪除