2014年9月18日星期四

花生眉豆木瓜雞腳湯,蠔油菜蕊仔,豬扒飯

奶奶打風果日拎佐d木瓜,竹蔗,菜蕊俾我,個木瓜咁靚更系要快d拎佢黎煲湯喇,木瓜同花生眉豆雞腳系最襯ge,額外最加
多幾隻冬菇落去一齊煲,煲出黎的湯好香,老公昨日放假,2點幾無啦啦買佐2盒好好味ge豉油豬扒飯返黎,叫我食,我1點先吃完野完全吃唔落,唯有留返夜晚食,所以夜晚唔洗煮,哈哈……净系烚d菜就搞定,因為得我同两個小朋友吃,老公約佐同事去打波 ^^













4 則留言 :

  1. 好耐都無煲過呢個湯黎飲,我都想煲,屋企仲有支牛蒡煲埋先,過兩日先再煲呢個湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉季天氣要煲多d湯水飲下,否則皮膚好易乾燥同埋喉嚨唔舒服。

      刪除
  2. 回覆
    1. 竹蔗今日煲佐竹蔗茅根馬蹄紅蘿蔔水,嘻嘻……

      刪除