2014年9月12日星期五

9月開學,謙謙幼稚園中秋晚會

两姊弟已經開學两星期了,所有野都開始定下來了,盈盈都要正式上堂及留系學校午膳,唔再返半日! 開學頭一星期真系搞死我,净系簽通告都簽到我手軟,又要包書,又要交麥費麥費,又要揀興趣班俾佢地,又要教地做功課等等……一句講晒……煩! 忙完開學又忙中秋…… 唉…… 所以依家先得閒寫下日誌 (^ω^)

新一學年度盈盈升讀小二,謙謙就升讀高班,下星期又要同謙謙填表报讀小一,呢個星期又要聽升小一簡介的講座,煩……



























10 則留言 :

  1. 終於見你寫blog啦,真係好多野攪架,日日都要同佢睇手冊簽通告,不過我個仲細,暫時未有功課,可能要等明年啦,到時真係頭都大埋啦,哈哈……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想日日寫blog,之但系…真系好攰,攰到無麥心機寫,有心無力,哈哈 ^_^

      佢地返學真系好多野搞,搞到我頭都大埋,你個仔下年升小一?

      刪除
    2. 哈哈……岩岩先升k1,老師話下學期先開始教佢地學寫字

      刪除
  2. 一開學就忙到無氣抖,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔系講笑真系好鬼死忙……一有時間我就去訓一訓,哈哈……(^o^)

      刪除
  3. 所以話:亞媽呢份工係最辛苦,不過,當您睇住佢地由BB班,小學,中學,大學,碩士,到博士畢業,您就幾辛苦都唔記得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,全識亞媽份工真系好辛苦,我睇住佢地健康快樂咁長大,只要佢地唔好學壞,就算幾辛苦都系值得ge!

      刪除
  4. 回覆
    1. 真系忙C,忙過返工多多聲,搞到我無時間去睇blog同埋無心機寫blog,一有時間就去眠一眠,哈哈!

      刪除