2014年9月15日星期一

香草燒豬肋骨,脆炸薯角,鮮茄肉醬天使麵

首次買新鮮香草整燒排骨,原來用新鮮香草醃肉,真系好香,好好味,炸著角都系第一次整,真系好好味!









11 則留言 :

  1. 「一田」啲香草算係平哦!

    我整薯角多數都係入爐焗,唔會油炸。

    回覆刪除
    回覆
    1. d香草平定貴我真系唔知,事關我好小買,薯角我開頭都諗住焗,最後貪方便炸,炸完出黎真系好脆,好好食。

      刪除
  2. 睇見小朋友咁開心,一定係好好味了。

    回覆刪除
  3. 我好鐘意焗 ribs, 易整老公又鐘意食!
    盈盈笑得好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同老公都好鐘意焗豬肋食,真系好好味!

      刪除
  4. 全部都好啱食呀~~你樣樣都整得好靚呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝……岩食隨便食,唔洗客氣,哈哈……

      刪除
  5. 我想問你個豬肋骨係唔係淨係用果支韓式醬醃,仲有無用其他醬加埋落去

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓式醬+食鹽+小小7味粉+香草就系咁多,焗到8成熟就搽d蜜糖系面,再焗多10分鐘就oK

      刪除
    2. thx,真係整得好靚,等我得閒又試下整先

      刪除