2014年9月13日星期六

中秋節@2O14

今年中秋節好似來得好快咁樣,開學一星期就系中秋節了……八月十三我地一家人去婆婆屋企做節,八月十五正日就系奶奶屋做節,人大佐之後真系唔多鐘意做節,系我心目中只要一家人齊齊整整坐埋一齊食餐飯已經好開心,好心滿意足了!


呢两姊弟好搞笑!



老公買黎俾奶奶的冰皮月餅

老公買2盒大班冰皮去我媽屋企
阿哥見我鐘意食所以叫我每樣拎
两包返屋企慢慢食,哈哈!

姐姐送俾我的
少甜少油,味道好好!

已經吃佐两個 ^^

欖仁豆沙月餅

媽媽送俾我的:稻香月餅
我仲未開黎吃呢!







盈盈ge傑作\(^o^)/
放完暑假肥佐好多,嘻嘻……




謙謙高過表哥,表哥大謙謙半年~

4個小朋友一齊玩營光棒

姑媽同四個小朋友一齊玩凳仔……

老爺一手包辦,勁!
我坐系等食……哈哈 ^o^













一家四口同爺爺,伯娘,表去飲茶……






4 則留言 :

  1. 中秋節細路就最開心喇!

    欖仁豆沙月正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己細個果時都好鐘意做節,又多野食又開心!

      呢款欖仁豆沙真系唔錯,唔甜唔油岩我口味,吃完唔覺"漏",好食過雙黄蓮蓉月餅 ^^

      刪除
  2. 其實做節都會聚埋一齊食餐飯啫,所以我屋企而家通常都提早或遲少少先食~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,我媽媽屋企多數提早食做節飯!

      刪除