2014年9月24日星期三

沙參蘋果雪梨雪耳雞腳湯,黑糖檸檬雞翼,蒜蓉西蘭花

呢两日早晚都有d凉,昨晚開始我地都唔需要開冷氣訓覺了,秋天最煩就系乾燥天氣,一乾燥d皮膚就會痕及脱皮,喉嚨亦好易唔舒服,呢d天氣我最鐘意煲雪梨雪耳,煲多d清潤湯水個人就會舒服d,無咁乾燥……無咁易病!




















13 則留言 :

  1. 秋風起就係甘,全身皮膚都乾爭爭好唔舒服,真係需要多d湯水黎補下, 就算幾唔得閒都要排dd時間黎煲下湯

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 嘩……咁快爆拆呀,咪好煩囉~

      刪除
    2. 無辦法啦,由細到大都係咁,依家仲要入廚兼成日濕手做嘢,又唔可以成日搽 cream!!

      刪除
    3. 你系咪用洗潔精洗碗碟架?

      刪除
    4. 係呀,不過我係練到唔使掂到洗潔精都洗到碗㗎!!不過因為我本身都有濕疹、主婦手等問題,所以本身已經好乾,加上成日做廚房嘢,要成日濕手,無可能搽 cream;教琴時同樣唔方便搽 cream,因為會攪到個鍵盤好跣手,所以咪好易爆囉!

      刪除
    5. 我同奶奶住果時成日都系用洗潔精洗碗碟,搞到我雙手變主婦手,系嚴重爆拆,甩皮及出水泡仔,又痕又辛苦,自從同奶奶分開住之後,有人教我唔好用洗潔精洗碗碟,教我用暖水加竹炭洗碗布黎洗碗碟,半個月後已經好轉,無甩皮,出水泡等等……依家完全無事, 完全唔洗搽cream……你都可以試下!

      刪除
    6. 我依家多數都會加少少洗潔精落碗碟,之後倒入滾水浸一陣,跟住一過水就好乾淨清爽,雙手完全唔需要接觸洗潔精,但始終都要掂水囉!洗水洗得多都會將皮膚表面油脂保護層洗走。

      刪除
  3. 我老公唔飲生果湯架所以好少煲

    回覆刪除
    回覆
    1. 煲糖水車爸爸佢鐘意無? 例如木瓜雪耳糖水,南北杏雪梨雪耳……又潤又正!

      刪除
  4. 近黎乾燥咗,真係要煲多啲湯水黎潤一潤!

    回覆刪除