2014年7月10日星期四

肥牛粟米薯粉

薯粉我系街吃過無數次,但買返屋企自己煮就系第一次,我同盈盈都好中意食薯粉,我最中意ge系酸辣味,哈哈……今次系屋企煮真系整到好似街買一樣,d薯粉好滑,好煙un,真系好正…… 加埋泡菜肉燥落去一齊食真系超正!










11 則留言 :

  1. Yummy~~我都好耐無食過,而家見到好想食呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d去買返煮黎食,炒又得凉拌都得架!

      刪除
  2. 薯粉未食過呀!好想試不過唔敢, 因為我係食粉絲會胃痛嗰種人呢!==

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大件事,食完會胃痛呀,粉絲系用綠豆做的,而薯粉就系用蕃薯做的,唔知你食完會唔會胃痛呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 彩彩彩……唔洗c唔洗c,口味似先好呀,第日出黎小聚唔洗因口味唔同要就黎就去……\(^o^)/

      刪除
  4. 回覆
    1. 差唔多,佢粗身小小,而韓國粉絲就幼身d,大家都系咁煙un咁滑溜,我出街好中意叫酸辣/麻辣薯粉食架,但系有店舖煮得太淋就唔好食!

      刪除
  5. 我近期都好鍾意食薯粉,當係係麻辣味啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都中意,天熱食麻辣野真系辣得好過隱……哈哈

      刪除