2014年7月4日星期五

台式胡椒餅

前排睇電視見到都市行情ge上門教煮餸教人整胡椒餅,嘩……好岩我,我中意食,好耐之前買過一次黎食,一食便中意佐,街買一d都唔平,細細個就要10幾蚊,咁岩有人教我更系痴住部電視睇下點整喇,但系電話講得太快,我完全記唔到,過佐一日就去mytv睇返順便影低佢食譜,方便自己睇住d步驟黎整,昨日整佐出黎,唔錯唔錯……好味!











材料用量及做法系mytv可以搵到,
為佐方便我自己睇所以影低……^^












17 則留言 :

  1. 未食過tim!好正呀, 尤其面頭咁多芝麻!好想咬一啖呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做法好簡單,你都試下整黎食喇……好好味呀!

      刪除
  2. 正呀巧想食呢!!唔得一定要買焗爐先得,wing想請教妳菜食係咩嚟喺邊樹買到呀Thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 車媽媽快d買返個焗爐喇,得閒無聊玩下焗曲奇,焗面包真系好好玩,同好過隱架!

      菜食??我都唔知道喎^^……你系咪想問菜油呢?

      刪除
    2. 菜油系烘焙店有得買,我系元朗家政坊買的,果度有好多野賣,價錢比較合理,菜油分2種的,一種系液體菜油,另一種系固體菜油,今次呢個食譜系用固體菜油

      如果你出開黎元朗想去買野整蛋糕材料或其他野但唔識路你可以揾我………ok

      刪除
    3. 出開元朗直頭要揾妳飲茶啦haha~~

      刪除
  3. 乜香港都有得賣咩?

    我都有呢個食譜,不過一直都無的起心肝去整囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間唔中會系大型商場會有得賣,我系屯門吉猪島買的,當時做緊台灣美食節……哈哈… 其實CCsuper 做台灣美食節時都會有得賣架,佢好常有泰國,日本,韓國,台灣等等地方ge美食節的。

      你揾日整黎下喇,真系好正喎!

      刪除
    2. 你有食譜,搵日整俾自己試下喇,真系好正,好好味!

      刪除
    3. 見妳整得咁開心,真係要搵日試試先得!

      刪除
  4. 你整得好靚呀~睇落好似唔太難整呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝…… 真系唔難整,你得閒就整下喇,味道唔錯架!

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔勁唔勁……我都系跟住食譜做的,cici你都可以做到架!

      刪除
  6. 連呢樣都識整,謙盈媽媽勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁唔勁……我都系跟住食譜一步一步咁做架咋,真系好味 ^o^

      刪除