2013年10月31日星期四

桂花黑糖紅梅麵包

上星期6做的桂花黑糖紅梅包 , 味道幾好 , 覺得唔錯 , 可惜甜度淡佐小小 ,  有機會再整呢個得話 , 就要加多d黑糖 , 味道應該會更加好 !!!
















11 則留言 :

  1. 唔太甜,啱我呀!1個呀唔該。

    回覆刪除
  2. 質感好好喎,唔甜健康D呀 < ( ̄︶ ̄)>

    回覆刪除
    回覆
    1. 質感真係唔錯 , 好軟熟 , 我覺得甜多小小會更加好......
      小月你講得岩 , 唔甜真係健康d比較好~~~~ :)

      刪除
  3. 健康包包喎!

    我想問紅梅係咪即係紅莓乾呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯 , 紅梅即係紅莓乾 .

      原來我我個小朋友唔喜歡紅莓乾&提子乾喎 ,
      佢兩個一人幫親我吃佐一個咁大把咋 ,
      叫佢吃多個都唔肯再吃 !

      刪除
    2. 係呀,好多細路原來都好抗拒乾果同果仁呀!

      刪除
  4. 哩個一定好香!我最中意食紅莓^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都中意紅莓 , 但係我兩個小朋友唔中意呀:(

      刪除