2013年11月2日星期六

羅漢果菊花雪梨茶

早两日見d雪梨都幾靚,10蚊有5個,都幾平,两姐弟呢幾日食佐唔少麥記 d 野,我驚佢地咳,所以煲佐呢個羅漢果菊花雪梨茶俾佢地飲,呢排天氣咁亁燥,飲多d呢個雪梨茶最好不過……羅漢果雪梨本身有甜味 , 所以唔洗加咁多片糖~~  呢個雪梨茶甜甜地 , 我兩個小朋友都話好飲  (^ω^) 









羅漢果菊花雪梨茶

材料: 雪梨4個       菊花一碗        羅漢果一個        片糖2塊

做法:雪梨去芯,菊花洗一洗,羅漢果撕開 ,
           片糖除外  , 所有材料加入適量水 ,  煲6分鐘 
           煲好就隔起d渣 , 加片糖 , 放涼就可以入樽放雪櫃保存 . 








13 則留言 :

  1. 回覆
    1. 你都煲d俾囡囡飲,唔苦的,小朋友會喜歡飲,我仲拎佐两樽俾阿仔的同學媽咪,佢地媽咪同小朋友都話好飲,佢地都系住你果度架。

      刪除
  2. 呢幾樣嘢分開煲就試過,未試過一齊煲喎,揾次試吓先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真系要試下一齊煲,真系好好飲,亁燥天氣飲呢個正呀!

      刪除
  3. 我今日都啱啱買咗雪梨,$11 / 6 個。

    其實應該完全唔落糖都夠哂甜啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩......你果邊仲抵喎 !
      我覺得加小小片糖好飲d , 加片糖會潤d ,
      你都試下煲 , 好岩依家呢d天氣飲.....
      一次過煲多小小 , 放係雪櫃雪凍黎飲 , 好過飲汽水 .

      刪除
    2. 梗係啦,我住埋哂喺啲偏遠墮角嘅基層地區,買嘢相對平少少咁啦!

      妳記唔記得我話我唔飲得妳之前講嗰個五草湯同洛神花呀?唔知係咁啱得咁橋定咩啦,我試過飲菊花茶都唔掂,即痾,紙包飲品同自己沖菊花茶都一樣!

      刪除
    3. 我記得呀,你話飲完會累底,
      吓……飲菊花茶都唔掂,即痾?
      我估你真系寒底得好緊要。
      你應該要揾中醫幫手調理一下身體先得!

      刪除
    4. 係囉,成個人體質變哂!

      刪除
  4. 回覆
    1. 無錯 , 你都試下煲 , 好岩乾燥呢d天氣飲.....
      一次過煲多小小 , 放係雪櫃雪凍黎飲 , 好過飲汽水 .

      刪除
  5. 睇見就覺得滋潤了,不過...小高貪心d,可否要一碗?^^

    回覆刪除