2013年11月4日星期一

蟹柳雜菜蛋炒飯 , 香煎南乳豬腩肉 , 蒜茸菜芯仔

超級簡單的一餐........簡單得黎好好味! 

我好中意食煎南乳豬腩肉 , 好好味 , 係我媽媽教我做的 , 一年前我成日整黎食架 , 近年我著重佐自己和家人健康 , 所以依家好小整黎食 , 間唔中先整一餐食 , 吃得多真係會好肥架! 

我想肥話咁易 , 因為我好中意整野吃 , 哈哈~ ~ ~ 但係我肥佐想瘦返就........好........難 =_= "  近排我都整小佐好多野食 , 最多都係整下麵包 , 俾兩個小朋友做早餐 ^3^  


蟹柳雜菜蛋炒飯 


香煎南乳豬腩肉

蒜茸菜芯仔



香煎南乳豬腩肉

材料 :  南乳     豬腩肉     蒜頭     蔥   

做法 :   

  1.   燒熱個鑊加油爆香已拍扁的蒜頭 , 
  2.   之後落南乳用細火炒香 , 
  3.   跟住放豬腩肉用大火炒一陣 , 
  4.   再轉細火慢慢煎香 , 
  5.   最後加埋蔥落去炒幾下就可以 . 


小貼士 :  
   豬腩肉要買有皮先好食  ,  煎好佐d豬腩肉會有好多油 ,  
   用個乾淨的碗裝起佢放入雪櫃 , 用黎炒菜好香 , 
   簡直係一流 , 南乳本身都咸 , 所以唔好放咁多鹽呀 ,
   要加小小糖調味 .   






14 則留言 :

  1. 都真係幾油喎!我又要痾喇 ~~~~~~~~~~

    妳話想食得健康啲,仲留番啲豬油嚟炒菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用油量會少到你唔信 , 其實我平時炒野用好小油架 ,
      我買一樽細油可以用幾個月 , 哈哈.....
      每次用小小豬油黎炒菜, d菜炒完會好滑好香 .

      刪除
    2. 我相信以用油量計,無人會比我更加少,我估我炒菜時可能只係用一茶匙油咁多,灼菜就一滴油都唔落!

      刪除
    3. 灼菜唔落油感覺無咁好,我會落,不過會落好小(^ω^)

      刪除
    4. 其實都係睇妳慣唔慣囉!食慣咗反而覺得更加清爽、清甜!

      刪除
  2. 回覆
    1. 驚肥.........唔敢食咁多 , 哈哈........
      我真係好中意食 ,
      車媽媽你試下整黎食 , 睇下好唔好食 :)

      刪除
    2. 肥好驚架不過驚冇好嘢食多D haha~~~

      刪除
  3. 謙盈媽咪,多謝你的問候,我好多了只是無乜氣力,傷口好大仲好痛,等我好些才來探你呀保重

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張大師你真系要乖乖地休息多d,等身體快d復原,有傷口記得唔好食熱毒食物呀!

      刪除
  4. 謙盈媽咪,你好嗎?這陣子小高實在太忙,沒空來訪,一切安好?
    用南乳做的菜式小高通通都鐘意!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾好,小高我都知你好忙,就算幾忙都好都要記得抽小小時間休息,別搞壞身體,我都好鐘意南乳菜式,你喜歡就好喇,南乳煎腩肉真系好正,你真系要試煮呢個餸菜~

      刪除
  5. 呢幾碟菜式水太太好喜歡呢﹗炒飯好吸引哦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡就好喇 , 你都試下整呀 , 個炒飯好易做架咋 ,
      我都好耐無去你度坐下喇.....
      呢排都好忙, 無時間去你blog度探你添 .

      刪除