2013年11月12日星期二

忌廉芝士方包 , 小餐包 , 洛神花茶

新鮮出爐……熱辣辣……


忌廉芝士方包和忌廉芝士小餐包…………



香噴噴,老公和两個小明友又有愛心飽食喇~ 



明天早餐有著落,又系吃愛心飽,哈哈……



\(^o^)/有排食有排食……(^_-)




















食譜等我得閒先出
如急住要忌廉芝士方包食譜
可以話我知  










昨日出元朗買野 , 見d洛神花都幾便 , 
我又買佐2磅返屋企 
哈哈.....



我自己買佐一袋
另外二兩袋係幫謙謙同學仔媽咪買的


超濃縮洛神花茶
2磅洛神花 ---->>>煲成2樽 
要溝水飲用架


自家製輕營下午茶 ----> 洛神花餐 
哈哈....... 夠晒天然健康



盈盈家姐吃洛神花果醬多士







15 則留言 :

  1. 我次次整麵包唔知點解,熱就軟,凍左就成個石頭咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前用手搓面團就系好似你講咁樣,熱就軟,凍佐就硬,我依家用面包機袋替手搓就無你所講的問題,放2日都系咁軟。

      刪除
  2. 謙盈媽咪,午安!吃午飯未?^^
    上次好開心見到你們,有機會再傾過 ~
    包包好吸引,有愛心包吃,頓覺溫暖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀小高 , 果晚d人我好多都唔識 , 我見到你都好開心 , 坐我隔離的黃師奶我都唔肯定係咪我平時睇開ge 廚藝小百科的黃師奶, 搞到我都敢同佢唔傾計 :)

      芝士包包真係好正 ! 好好味 ,
      盈盈中意我整芝士餐包俾佢做早餐 ,
      同埋拎返學校小息時候吃 :))

      刪除
    2. 哈哈 ~ 對,她就是廚藝小百科中的黃師奶啦!唔緊要,將來實有機會再見! ^^

      刪除
  3. 自己整包好味又健康食都食得安心d喇~
    而家洛神花合時又大又靚我鍾意煲水飲架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯 , 自製真係食的開心又安心 ,
      起碼自己整包唔會落防腐劑 , 添加劑等等ge野 ,
      Terry Ma 我昨晚都拎佐洛神花黎煲水飲呀 :))

      刪除
  4. 妳整的包包越嚟越靚,好等妳出食譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~近排要幫小朋友d衫褲轉季,所以忙碌一些,要你久等不好意思(^_-)

      刪除
  5. 新鮮熱辣嘅麵包 好吸引呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮出爐麵包真系好好食,我整包整上隱,哈哈……

      刪除
  6. 回覆
    1. 系呀……自己整果醬健康又好味,可以調教較合適自己的甜度,街買的果醬會有防腐劑或添加劑,吃得多唔好。

      刪除
  7. 謙盈媽媽,洛神花茶啱晒我......可以去水腫,減肥

    回覆刪除