2013年11月17日星期日

謙謙學校親子旅行 @ 赤柱 , 淺水灣

今日要現真身了.......^o^


    
天水圍搭旅遊巴士向赤柱出發........



係赤柱玩完 , 再搭車向淺水灣沙灘出發.....



整個旅程完滿結束 , 搭車返天水圍.......




昨日係謙謙學校的親子大旅行 , 
呢間幼稚園都幾勁 , 要出動18部旅遊巴 ,
先可以坐的晒所有老師 , 家長 , 學生 , 
一日去兩個地方 , 去赤柱和淺水灣 , 

行程好趕 , 又無麥時間俾我地行街 ,
去到赤柱揾地方吃野 , 吃完野 , 
係赤柱大街行佐一陣 , 行得唔耐 , 
行佐唔夠30分鐘就要上車去淺水灣 , 

去到淺水灣沙灘 , 小朋友就好鬼開心 ,
謙謙同成班同學仔玩沙玩到傻晒 , 
我就唔得佢死 , 前晚仲病緊ge我 , 
昨日本身有小小唔舒服底 , 仲要陪佢去玩 , 
最後.....俾謙謙搞到我得返半條人命....
好彩中途無事咋 ~ 


搭車時玩問答遊戲 , 嬴到的小禮物 .

一人咩一個背狼 , 哈哈.........

平時成日一齊玩的同學仔

老友鬼鬼咁 , 好得意 !

左一個大佬 , 右一個大佬 .

病病地ge我 , 人地個個覺得好熱 ,
 我依然覺得有d凍 , 仲要著住外套 , 哈哈.......

排隊去買雪糕 ,
原來同學仔爸爸買埋俾謙謙 ,
真係要說聲...........謝謝 !!!

睇住d小朋友吃雪糕個樣 , 好得意 . 

各有各食

岩岩行完赤柱市集

謙謙身後係...................美利樓

好鬼晒 ~

赤柱廣場

海濱長廊

謙謙去睇人自彈自唱






淺水灣沙灘

吹泡泡........係老師派的

我吹我吹..........我吹吹吹

有得玩沙 , 好開心 ~



成個人訓係度.........
搞到成身都係沙 , 煩死 ~ 

謙謙話超級開心 , 哈哈.....

謙謙上年班主任官老師(幼兒班)
靚靚官老師同佢地玩沙
哈哈......

盈盈高班時的班主任梁老師
佢話我瘦佐好多喎 ! 

謙謙依家的班主任林老師
(
亦係盈盈
幼兒班的班主任)



岩岩換好衫褲 , 準備走果時見到官老師
同官老師傾計中......

個個換好衫褲去搭車

夠鐘要走...........

謙謙一上車就要吃野 

謙謙請我吃的 , 哈哈~ ~

食完野唔夠3分鐘 , 謙謙就訓著了

過佐無耐我都訓著佐 ,
訓到差唔多落車先起身 .



想睇更多謙謙旅行相 , 
大家可以去我 facebook 睇 , 
要係我朋友先可以睇相架 ! 
謙盈媽咪隨時歡迎你地加我 .


謙盈媽咪facebook : WingLee



加我果時記得話我聽你係邊個 , 唔該晒 ! 


16 則留言 :

  1. 原來我同妳都住新界西喎!

    N 年未去過赤柱 lu!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁岩ge,哈哈………
      今次系我第二次去赤柱(^_-)

      刪除
  2. 雖然係遠不過可親子樂又可以大家齊玩好開心

    回覆刪除
  3. 天水圍出到去南區,仲去兩個地方,都好趕喎!不過小朋友玩得開心就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系有d趕,小朋友真系玩的好開心呀……大人就有d辛苦,不停要睇實佢地同埋提佢地唔好拎d沙掉人……

      刪除
  4. 嘩,謙謙同佢啲同學仔玩得勁盡興,勁開心! 你好番未呀?快啲好番啦,仲有同你講聲生日快樂,身體健康,謙謙盈盈聽晒你話!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝~我好番啦……(^ω^)
      謙謙真系玩到忘形了,佢話好開心,
      佢叫我再帶佢去多一次添呀,哈哈……

      刪除
  5. 小朋友最可愛就係呢段時間要好好珍惜呀!
    你好番未呀?天氣涼左要小心保重身體呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,我會好好珍惜謙謙幼稚園呢段時間,過多一年左右謙謙都返埋小學我就有排煩囉…… TerryMa我好番喇,謝謝關心,呢排天氣真系涼佐好多,你都要保重身體呀! ! !

      刪除
  6. 原來你們入左來赤柱,可惜行程太趕...唔係又可見見面,聊聊天!
    那天謙謙一定好開心,仲要雪糕吃!hehee...大人就辛苦!但親子一整天定必甜蜜滿瀉。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 行程確系趕,小高你系住赤柱架?謙謙果日真系好開心呀,佢叫我得閒再帶佢去玩沙添呀,哈哈……(^_-)

      刪除
  7. 親子旅行好開心呀!赤柱我去過一次咋,好想再去呀!
    你好靚女呀!謙謙好似你呀!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 親子旅行真係好開心 , 我第二次去赤柱 ,
      我一d都唔靚女 , 哈哈....... 我自己唔覺謙謙似我 ,
      好多人都話謙謙似我老公 , 阿囡似我多d .

      刪除
  8. 小朋友一玩沙就好開心﹗難為媽媽你病到得返半條人命﹗好好抖返呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友有的玩最開心 , 仲要係玩沙喎, 佢超級開心呀 ,
      因為我平時唔會同佢去玩沙架 , 謙謙係第一次玩沙咋 !

      刪除