2013年11月24日星期日

阿囡甩牙仔 , 盈盈學校旅行


前晚我趁盈盈熟睡ge時候 , 
我整甩佢左邊果隻門牙,哈哈………
盈盈起身時都唔知道自己俾媽咪
整甩佐隻門牙 (^_-) 嘻嘻………
昨日仲周圍同人講佢前晚訓訓下覺
隻門牙自已甩佐出黎(^ω^)笑死我……
呢隻系盈盈第三隻甩的牙仔 ( ^o^ ) 












21號星期四盈盈學校去大埔海濱公園旅行, 
我俾佐10蚊佢去旅行 , 佢自己唔買野食 , 
我俾佢d錢買佐一架8蚊玩具飛機俾細佬 , 
家姐真錫佬 , 好姐姐 , 抵讚 !  細佬好開心 ~ 












18 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係喎 , 家姐平時成日話細佬好煩好衰,我估唔到佢原來你咁錫個細佬.

      刪除
  2. 你都得,趁盈盈熟睡,你5怕整醒同整痛佢,
    夜蚊蚊真夠膽,

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢隻牙本身都鬆鬆地 , 就甩架喇,我叫佢自己整甩佢,佢唔肯,食飯同講野佢都就住就住咁,我咪趁佢熟睡時幫下佢囉(^_-)

      刪除
  3. 回覆
    1. 盈盈知你讚佢,佢一定好開心 ^O^ 哈哈…

      刪除
  4. 回覆
    1. 我無念過盈盈咁錫细佬,佢真系好抵錫(^ω^)

      刪除
  5. 回覆
    1. 两姊弟成日争野玩,姐姐成日話唔中意同细佬一齊玩,原來佢私底下系咁錫细佬,真系估佢唔到,哈哈…

      刪除
  6. 回覆
    1. 系囉…………但系佢好驚甩牙仔,隻牙已經好鬆我叫佢自己整甩佢,佢就哭……我驚過佢(╯з╰)

      刪除
  7. 姊弟情深,好溫馨!姐姐抵讚,我本人都覺得家姐係鍚細佬多d架!(自己都係,唔知細佬覺唔覺,哈 :D)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺做细系最好ge,我自己系家中排行第四,有哥哥同姐姐鍚(^o^)真系好好!

      刪除
  8. 我都有留o個隻牙,前兩年見到.....嚇死~
    btw, 我搬左去呢度:
    iamkawai.blogspot.hk

    回覆刪除