2013年11月9日星期六

麵包機煮.....洛神花果醬

早排見高Ling 整佐洛神花果醬  , 我又心思思想整 , 
咁岩同學仔媽咪話想買洛神花煲水 , 
於是我地一齊出佐去元朗吃早餐&買餸 , 

今年d洛神花貴佐好多 ,  上一兩年好便 , 
我地係元朗千色附近d婆仔檔果度買的 , 
我地一人買佐一袋 , 20蚊袋 , 有一磅幾重 , 
阿婆話係佢地自己種的 . 真係好新鮮 , 好靚 !

我首次用麵包機煮果醬 , 效果幾好 ,  真係唔錯 , 
可惜時間太長 , 要1小時20分鐘先煮好 , 我就唔中意喇~ 
20蚊的洛神花就可以整到一大樽果醬 , 放雪櫃可以有排食 , 

洛神花果醬用黎沖水飲 , 搽麵包 , 當小食就甘食都好好食 , 
味道係酸酸甜甜的 , 我都幾中意就咁拎黎食 , 哈哈.........






做果酱要注意以下事项
好多水果都能做果醬,例如苹果、草梅、、藍梅等。
1、注意不要用腐烂的水果,另外水果的重量是以去皮去核后为准。
2、一般果醬按1份果肉、半份糖的比例制作 。
(糖的份量可减半,另增加同等麦芽糖,糖量可适当增减,糖可以使果醬濃稠,
并且糖是很好的防腐劑,過少使用糖会使保质期缩短,如果糖量适中,
消毒良好果醬可保质6个月以上。如果是含水量少的水果如苹果、梨等可加少半份水)
3、煮果醬的鍋最好是耐的,像藍梅、山楂等不能用鐵鍋或鋁鍋煮。
4、注意煮时不停攪拌,最好用木勺。
5、盛酱的容器最用玻璃的,并且事先要用水滾煮5-10分钟消毒控干后才使用 。
6、做好的果醬要趁熱裝入容器,蓋緊蓋子,倒扣放,晾至常温後瓶才口朝上 。
(這樣可防止空氣走入使瓶内),最好冰箱冷藏存放。


























































洛神花果醬食譜 :

材料 :  洛神花(已去核) 400克     冰糖碎 200克

做法 :  洛神花洗淨隔走所有水份 , 放落麵包機 ,
            按果醬功能鍵 9 (jam)  之後按開始 ,
            當果醬煮好時 , 部麵包機會自己停的 .



14 則留言 :

  1. 你睇完心思思,我又系,我又整,
    又同你一樣又系冲水飲,真系好幾好味
    我就10.00袋,
    吾知有幾重,第一次買,
    你對糖都好有研究

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得幾好飲 , 今年洛神花貴佐 ,
      我對食物有興趣就會去研究哩樣果樣架喇~ 哈哈.....

      刪除
  2. 回覆
    1. 我無試過夾麵包食喎 , 我得閒都試下先....
      今年洛神花貴佐呀 , 我買的俾你貴添呀 =_="
      我中意就咁拎黎食 :) 酸酸甜甜好味 .

      刪除
  3. 呢個唔使預我啦,試過都驚咗喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我真係唔敢預你呀 :))
      Kestrel你身體咁寒 , 我仲驚過你呀~~~
      你得閒煲多d湯水飲下 , 調理好個身體 喇 !

      刪除
    2. 我盡可能每個星期都煲湯,一次煲埋三餐份量,咁就隔日有湯飲囉!

      刪除
    3. 好方法 , 我都咁樣做得 , 我一次煲兩日湯 .

      刪除
  4. 我依家至知原來麵包機可以用嚟做果醬!哈哈!

    回覆刪除
  5. 我長期有包乾嘅煲水飲我超like

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯嗯........ 味道好似利賓納咁樣 ,
      酸酸地 , 我覺得加埋蜜糖甜甜地好飲好多 .

      刪除
  6. 我鍾意攞啲洛神花加蜜糖焗水飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 加蜜糖潤d , 好呀 , 洛神花茶真係好飲 , 好似利賓納 :)

      刪除