2013年11月22日星期五

蠔汁鮑片燴菜芯 , 蒜茸雞扒 , 雪蓮果蘋果雪梨雪耳湯

謙謙同學仔媽咪(卡文)的好介紹 , 
鮑魚…片,味道好好,我中意食(^_-) 

今晚d雞扒煎的好靚,
要讚下自己先得~
哈哈……(^o^) 
仲有靚湯,雪蓮果蘋果雪梨雪耳湯,
d湯好清甜,好岩小朋友飲,
呢d天氣飲呢個湯够晒潤 (^ω^)




16 則留言 :

  1. 回覆
    1. 即到即到...........私人送多碗湯過你 :))

      刪除
  2. 好豐富呀! 我都要讚妳~~D 雞扒煎得好靚 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞.......
      我地日日都係一菜一肉就算 , 2星期先煲一次湯 :)
      今次d雞扒係用鑊黎煎的 , 真係煎的好靚 ,
      平時我煎到甩皮甩骨架! ! ! 哈哈......... :))

      刪除
  3. d湯好岩我飲就真,整多兩碗先夠喉

    回覆刪除
  4. 踏 入秋冬最啱多飲滋潤湯水

    回覆刪除
  5. 天氣乾燥飲呢個湯够晒滋潤呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,我見佳寶呢排d雪蓮果賣得好平,雪蓮果加蘋果雪梨煲湯真系好清甜好滋潤……

      刪除
  6. 我屋企有時都用鮑魚片加餸呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來鮑魚片有好幾種牌子,我之前買過一種牌子系一d都唔好食,今次呢個牌子好好食,味道好正 !

      刪除
  7. 加埋雪蛤膏落去煲 "四雪" 湯嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪蛤膏依家貴佐好多 , 我好耐無吃雪蛤膏了 !

      刪除
    2. 係?我淨係媽咪好耐以前整時食過咋!

      刪除