2013年11月8日星期五

舊yahoo blog 有新地址喇 ~

我的舊yahoo blog 有佐新地址喇!!!!

原來點煮網都幫我搬好晒 d 舊bIog,
真系好開心,好多謝好多謝點煮網 
暫時唔洗煩 , 等我有多 d 時間先
將佢搬黎呢度 

大家想睇我之前所寫的食譜 , 
可以按入去睇 .......
我會係右手邊設定一個按鈕 , 
按一下就去到我個舊blog果度睇野架喇 !  


( 請按以下網址 , 便可以觀看舊blog )

http://www.dimcook.com/winglee20130901/blog



我自己中意去點煮網睇返我自己之前所寫下的文章和所寫的食譜 , 點煮網整的好整齊同好簡潔 , 網速都好快 , 唔似得果一個weshare網咁 , 慢到死 , 我超級唔喜歡 weshare , 哈哈....... 



開頭唔知道點煮網幫我搬佐 , 
我先會搵佐weshare 幫我搬晒所有文章 .  

weshare 網
http://www.weshare.hk/winglee20130901


我唔知道weshare 個網有問題 ? 
還是我電腦問題呢 ? 真的搞唔清楚 !
我去睇返d舊blog要等好耐先可以睇到 ,
真係慢得好得人驚囉  ~ ~ ~ 









11 則留言 :

  1. 順利處理好就好,唔駛浪費以前的心血

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我自己都間唔中去睇返自己個舊blog的文章&食譜架, 哈哈......

      刪除
  2. 妳自己去申請都唔知已經搬好個 blog!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知道 , 如果我知道就唔會去weshare 網申請 ,
      因為點煮網提供暫免費存服務 , 我就係將我yahoo blog所以資料暫存係點煮網果度咋 , 無諗過佢會幫我搬晒落佢個blog度 , 因為佢個(點煮blog)係岩岩正式啟用架咋 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 點煮網真係好好 ,
      開始係佢話我聽有免費暫存所有yahoo blog資料的服務 ,
      我就暫存係佢果度 , 之後佢成立埋[點煮blog]添呀,
      所以佢就幫我搬佐落佢個blog度 , 我都唔知道 ,嘻嘻.....

      刪除
  4. good good good, 我唔駛擔心無參考blog啦!thank you thank you!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪客氣.........咪客氣.........嘻嘻...........

      刪除