2013年11月3日星期日

白方包

跟麵包書做的白方包 , 方包的外型都ok .


今次跟圖書館借返黎果本麵包書做的 , 麵包書名係 : <麵包教室5度C冰種的美味> , 因為我少做方包 , 加上我掌握得唔係咁好 , 我唔熟手技工 , 所以做出黎個方包外型就一般般 ........ 
唔夠靚仔 , 味道唔錯的 , 內部組織都軟熟 , 
等我有時間 , 我要再試多一次先得 , 
今次做得好一般 , 所以唔放食譜出黎喇.... ^0^




用麵包機搓麵團 .


20分鐘就搓好個麵團 , 開放發酵 .



發酵完ge麵團


拎佢出黎 , 排氣 , 之後分割



整好所需要的造型


作最後發酵 , 大約30分鐘左右 , 視乎天氣而定 .



發酵至8成左右 .



開始加吐司蓋 . 


岩岩焗好佐的白方包 .



今次唔靚仔 , 一般般 .



內部組織都ok , 唔錯 .




外型就唔靚 , 佐里面就幾好 .



阿囡同阿仔都中意加千島醬黎吃.....



細佬吃緊千島醬方包 .



阿仔吃完一塊仲要吃多一塊 , 
今次加沙律醬黎吃 .



感情好好的兩姐弟 .


細佬中意呢款沙律醬



17 則留言 :

  1. 已經好好喇,妳真係要求高呀!我唔知點解,次次整時,到最後發酵都差唔多要成兩粒鐘咁滯!

    係呢,A Moon 個 blog 幫唔幫到妳呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 發酵發兩粒鐘唔會發過龍咩 ? 我今次可能發酵的唔夠耐 ,
      A Moon 個 blog 寫的好詳細 , 我諗起都覺煩 , 都係遲d先搬 ,
      唔該晒你呀Kestrel :)

      刪除
    2. 係呀,次次都要發咁耐先至八成滿,好彩又無發酵過度囉!

      妳做好備份未呀?如果未就先申請備份先啦,就快 "死線" 喇!

      刪除
    3. 無發酵過度都好d , 我試過發酵過度 , 唔掂呀.
      你有無放杯熱水係側邊幫助佢發酵 ? 有熱水佢會發的快d架 ,

      我做好備份了 , 就係唔想搬 , 呢排太攰 ,
      無心機理個舊blog , 我依家yahoo舊blog去佐weshare .

      刪除
    4. 我已經將個多士模放咗上個電熱水壺上面發㗎喇,但都係好慢!

      咁做好備份就唔使急啦,有時間、有精神時先慢慢逐少逐少整囉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係好軟 , 好正 , 唔知係未我發酵的唔夠時間呢 ,
      焗完好似唔識得大咁喎 .

      刪除
  3. 白方包我想整,麵包機都想要

    回覆刪除
    回覆
    1. 整麵包真係幾好玩 ,
      我用緊ge麵包機依家做返正價要$699喇 ,
      我買果時做緊特價$499咋 , 好抵玩呀!

      刪除
    2. 499咁低 嘜牌等慢慢吼下,其實我都有一部,佢去到焗就跳掣,全屋停電,遲D介紹你識

      刪除
    3. 億世家買的 , iNNOWARE BM20 優惠價$499

      嘩.......好危險喎 , 你唔好再用喇 !

      刪除
  4. 妳個女食得好開心咁, 一定好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮方包真係好味好多 , 好軟熟 , 味道真係唔錯 , 好正 :)

      刪除
  5. 回覆
    1. 無錯無錯 , 街買ge方包好多時都會落防腐劑 , 吃的多唔係咁好.

      刪除
  6. 賣相不討好,也不要緊,最緊要好味!而且包含愛心,未吃都覺得sweet ~

    回覆刪除