2014年8月15日星期五

南北杏木瓜雪耳糖水(附食譜)

琴日買佐一份木瓜,原本當水果黎食的,無奈d木瓜唔系咁甜,唯有拎d木瓜黎煲糖水,當我整好晒所有材料放晒水入湯煲,開制煲的時候…果煲竟然唔著,唉~激死我!搞到我要用煤氣黎煲木瓜糖水,見個煲壞佐我今朝拿拿淋拎2張印花咭去萬寧换返個高速煲同吸塵機先,唉……最快都要8月26號先可以攞,仲要去到元朗拎添,煩! 去銀座拎就方便d,可惜要等到11月14號先有得拎,(¬_¬)要我等咁耐?我真系唔等得,唯有辛苦d去元朗拎算了(^ω^)












南北杏木瓜雪耳糖水食譜:

材料:木瓜仔3個,南北杏小量,雪耳小量,冰糖適量

做法:木瓜去皮切成細細塊,南北杏雪耳浸水,除冰糖外,其餘凍水落明火煲30分意!









9 則留言 :

  1. 木瓜雪耳糖水係我至愛,見到都想食呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我岩岩先食佐一碗雪凍佐ge木瓜雪耳糖水^^ 凍食特别……正!

      刪除
  2. 我都要整番碗吖,唔該,我以前唔鐘意食木瓜架,但試過之後就愛上左,依家超鐘意用木瓜煲湯或者糖水

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨便~唔洗客氣……木瓜糖水雪凍飲特別正!

      刪除
  3. 回覆
    1. 系呀………破產喇,一次過唔見佐一千蚊,攞命!(>_<)

      刪除
  4. 幾個木瓜望落都已經好熟喇喎,咁都唔甜!?

    乜妳咁犀利,喺「萬寧」都可以買到咁多嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. d木瓜真系唔甜,純粹得個样(¬_¬)

      我好少去萬寧買野架,放暑假前同幾個同學仔媽咪一齊食早餐,我話想换個煲,但無印花,阿仔同學媽咪聽到之後就幫我叫佢朋友幫手儲俾我架咋,哈哈!

      刪除
    2. 嘩,咁好彩妳開聲講咋!

      刪除