2014年8月20日星期三

韓式洋蔥豬扒,煎釀三寶,蒜香豬柳炒青瓜

今晚繼續用韓醬整餸,今次系用韓醬醃豬扒再煎熟,之後再用洋蔥炒一炒,味道真系好好,我地一家都鐘呢種味道!行百佳見佢d釀冬菇,茄子,豆卜都幾靚,於是買佐一盒,但一盒唔够食,我記得屋企雪櫃仲有之前用剩佐一個青椒同幾條尖椒,所以買多一盒净魚肉返去自己釀埋佢就够晒食喇^^
驚尖椒d辣味搞到其他野都辣,两姊弟食唔到所以炒多一碟青瓜俾佢地食!







韓式洋蔥豬扒

煎釀三寶
(冬菇,茄子,豆卜,青椒,尖椒)


蒜香豬柳炒青瓜

10 則留言 :

  1. 原來呢樽就係韓式醃肉汁呀,前兩日我去韓國街買辣椒粉都見到喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢樽韓式醃肉汁系百佳買的,特價18蚊左右,昨天已做回正價2O幾蚊喇!有用大支裝同細支裝架 ^^ 我呢樽系細支裝

      刪除
    2. 妳喺百佳買可能仲平過去韓國街買,我見到隻辣椒將買得仲貴過一般超市,早排「阿信屋」賣廿零蚊,佢賣 $40!!

      刪除
    3. 嘩……貴咁多,百佳d野做特價果時真系平好多架

      刪除
    4. 我估可能係尖沙嘴舖租都唔平啦,以前都有幾間舖頭專賣韓國食材,今次去得番一間咋!

      刪除
  2. 我屋企都有 D 豆卜,學你整釀豆卜先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 釀完用煎ge方法會好食d香口d,用蒸ge方法都得就系無咁香咁解 ^^ 但健康d,嘻…

      刪除