2015年2月2日星期一

青欖桔餅止咳湯

病佐成個星期,日日吃藥吃到口淡淡,朋友見我咳佐幾日,佢話見到網上有一款止咳湯水聽聞幾好,叫我試試,其實早两日我已經買佐龍利葉石黄皮青欖煲湯,菜檔阿姐話青欖對止咳都幾好,叫我加幾粒落去試下,我都有聽佢講買佐5蚊青欖放埋落去一齊煲,煲佐半煲分2日飲,每次飲1小碗,確系咳小佐,所以今日再買d青欖煲(買佐10蚊青欖有25粒)今次唔加龍利葉石黄皮,青欖煲出黎d湯有些小苦澀味,但我可以接受,希望飲完今次呢d湯會再好d,其實今日已經無咳,只系喉嚨間唔中有小小痕,唔系咁舒服咁囉…
有輕微澀味(^_-)

3O蚊肉眼,10蚊青欖25粒,5蚊桔餅2個,
果皮1塊,蜜棗2粒,南北杏小許
*買瘦肉都可以,用肉眼黎煲d湯會甜一些

全部材料洗乾淨,青欖要用刀背拍一拍佢,
果皮要浸軟去囊,
肉眼要飛水,加6碗水黎煲,
明火要煲個半鐘左右,
*我用高速煲就煲45分鐘



朋友send俾我的


16 則留言 :

  1. 桔餅煲湯係咩味道?會唔會好酸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 桔餅煲出黎ge湯有輕微酸甜味,但一定唔會好酸,因為呢d桔餅本身用糖煮過d,就咁食都得架,佢系甜得黎會有輕微酸味,我覺得呢款湯對咳同喉嚨痕真系好有效,我昨日飲完今日真系完全無喉嚨痕同咳!

      刪除
    2. 咁有效?咁邊度買,藥材舖嗎?

      刪除
    3. 桔餅系雜貨鋪或藥材舖都有,青欖就系街市專賣山草藥鋪買得到,青欖30蚊一斤

      刪除
    4. 嘩,原來咁貴㗎,真係有眼不識泰山哦!!

      刪除
    5. 哈哈……咁又真系幾貴ge ^_^

      刪除
  2. 謙盈媽媽,早幾日我見朋友仔 (即我honey)有幾聲咳,煲畀佢飲。佢飲咗一啖問我係咪整鬼佢,啲味酸+苦澀。我一講話煲畀佢止咳,有效,即刻飲晒! @_@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到有效即飲晒,哈哈…… 如果你唔想d湯咁酸放多d肉眼或瘦肉落去煲,咁d湯就會甜d無咁酸,輕微澀味系一定有的,我全家飲都系話有輕微澀味和酸味但無苦味!其實d青欖洗淨拍碎就咁放落口食系對喉嚨好好架,我昨日都留佐2粒拍碎就咁食,果但陣青欖味真系好澀………唔系咁好食,嘻嘻!

      刪除
  3. 回覆
    1. 系……有心,飲佐2日湯,依家好返晒!

      刪除
  4. 請問你在那區街市買到青欖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我系天水圍買的,元朗都有,普通街市都應該有,你問下d菜檔阿姨佢地多數知邊度有得賣

      刪除
  5. 請問你在那區街市買到青欖?

    回覆刪除