2015年2月18日星期三

鎐柱臘味蘿蔔糕

送馬迎羊,過埋今日就系新一年羊年農曆年初一喇!我系呢度提早同大家拜年,我祝各blog友:新年快樂!身體健康!洋洋得意!萬事勝意!

昨日終於都整好佐蘿蔔糕,整佐6斤蘿蔔,d蘿蔔好靚,系奶奶自己種的,佢賣俾人10蚊斤,見我話要整蘿蔔糕佢就留佐10斤俾我,但我要佐6斤,其實我今年一早同老公講佐今年唔整,點知佢老友突然話初一上黎拜年要食我整的蘿蔔糕,上年整佐芝士蛋糕俾佢d老友食,老公有4個老友呢幾年都系年初一上黎拜年的,我會煮餐飯及整d野小食俾佢地食!今年亦唔例外……



















10 則留言 :

  1. 好多人都用呢隻牌子粘米粉蒸糕哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽媽,祝妳新年快樂,身體健康,事事如意!

      刪除
    2. 我都系第一次用呢隻粉,感覺系好d!

      刪除
    3. 羊年快樂Kestrel……祝你身體健康,心想事成!

      刪除
    4. 我今年純粹用李字呢隻牌子粘米粉整,無溝澄麵或粟粉,製成品唔實,整體黎講比之前用3隻動物ge粉做出黎好食d…… 之前用3隻動物ge牌子粘米粉,做出黎ge糕實好多無咁正!3隻動物ge粉8蚊一包,而李字牌果隻粉就要15蚊1包,真系一分錢一分貨,貴得有道理(^_-)

      刪除
    5. 嘩,貴咁多㗎!係咪唔同重量呀?

      刪除
    6. 重量一樣,大家都系600g(即1斤)

      刪除
  2. 嘩~用自己種蘿蔔整糕一定更好味!
    祝謙盈媽媽身體健康、心想事成~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶奶話蘿蔔糕味道好好,但…咸佐小小(^_-)

      新年快樂……祝大家身體健康!

      刪除