2014年3月2日星期日

日式忌廉芝士蛋糕(附食譜) ,芝士蛋糕大比拼

第一次整日式忌廉芝士蛋就成功,好有滿足感,好開心呀!個蛋糕好香,好好味,超正呀!比起【依x家】的芝士蛋糕還要香,真系好多謝謙謙同學仔媽咪俾我的食譜,另我成功做到一個咁好味ge蛋糕出黎呀!yeah……yummy……\(^o^)/













日式忌廉芝士食譜:
無鹽牛油43g   雞蛋4隻    糖86g   
淡忌廉/牛奶 128g    低粉26g   粟粉14g
忌廉芝士200g    雲呢拿油  小許
做法:
1:蛋糕模外圍一層錫紙
2:蛋白加糖打至企身
3:隔熱水坐溶(牛奶,芝士,牛油)之後拌勻,放凉就加入低粉和粟粉再拌匀
4:將蛋黄續小加入拌勻再續小加入拌勻直至拌完蛋黄為止
5:加入雲呢拿油
6:蛋白分數次加入芝士漿拌匀
7:倒入模至8成滿
8:預熱焗爐,焗盆加水,坐水160度焗50分鐘


# 以上份量系2個6吋蛋糕模,一個8吋模亦可以
用活動蛋糕模外圍先要包錫紙
每個家庭的焗爐温度可能有偏差須要自行調教!
我今次用淡忌廉黎做蛋糕,所以味道好香濃。


芝士蛋糕大比拼

百佳果時見到呢款芝士蛋糕做特價,於是買一包返屋企試下,講外觀我同買返黎的一樣咁靚,講内部組織ge話我覺得我做的唔够佢好,講味道我自制的就贏佢9條街咁多,我講真架,唔比較下真系唔知道,原來我自制的芝士蛋糕ge味道系如此香濃,真系好好食,雖一唔好就系我覺得自制ge芝士蛋糕濕潤佐少少,下次又要改良下先得,買返黎的蛋糕佢的組織真系做得好靚,食個時的感覺似食海棉蛋糕,但系佢ge芝士味真系好清淡,我唔鐘意!









20 則留言 :

  1. 好叻呀妳,第一次整已經整得咁靚,望落個 texture 都好滑溜呀!

    回覆刪除
  2. 好好味咁呀, 等我又跟你整下先!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整的芝士味好香好濃郁好好食,同買返黎果一果完全唔同,味道相差好遠呀!你快d整喇……

      刪除
  3. 整得好靚呀!你好叻!第一次就咁成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒贊賞!芝士味真系好正好好食……

      刪除
  4. 嘩好正呀救命真係要買個焗爐先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔系講笑,真系好正,快d買返個焗爐玩下喇……可以整到好多正野食出黎架(^_-)

      刪除
  5. 街買果d落好少忌廉芝士所以冇乜芝士味同埋加左乳化劑所以組織會綿密好多同乾身,自已整只要蛋白打得好一樣都可以好靚架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦…原來打蛋白打得好就會靚,咁我下次整要打醒12分精神去打蛋白先的,多謝TerryMa你ge提點……(^ω^)

      刪除
  6. 自家製真係好味好多,雪凍享用,仲正 ~ 謙盈媽咪,盈盈放哂d頭髮出來好有少女味!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高你講得無錯,凍食真系好正!咁快有少女味(^ω^) ……哈哈 ^a^

      刪除
  7. 請問是否放涼了才脫模? 我成日整到個底好濕, 好似唔熟咁

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry 咁遲先回覆你!
      無錯要等完全放涼才脫模的,
      你用竹籤插落去,如無粉漿痴住就代表熟 !

      刪除
  8. 我跟你食譜再減半份量整,屋企個個話好好食同我食清晒...

    回覆刪除