2014年3月17日星期一

豉汁系列 @ 豉汁蒸排骨,豉汁排骨蒸年糕,豉汁排骨蒸豆卜,豉麼汁帶子蒸粉絲

呢個豉汁好正,系謙謙同學仔媽咪自家制的,佢俾佐一樽我,當我用完佢俾我果樽豉汁,佢又俾多一樽我,呢個同學仔媽咪真系好好人,哈哈……





呢碟豉汁蒸排骨蒸年糕好好味,但系d年糕就俾盈盈同謙謙食晒,佢两個食好小排骨架咋!




今次試用第二樣野蒸排骨,用豆卜黎蒸好正喎,d豆卜吸晒d豉汁,超好味!






嘩……d帶子真系好靚好大粒,35有5隻,好大隻,大到我要一開2黎蒸,好鮮甜,系元朗合益街市買架,果度買餸真系比天水围便好多!




10 則留言 :

  1. 人家連俾兩樽豉汁妳就即刻讚好好人,咁市繪呀,哈哈哈哈 …………

    嘩,樣樣都係豉汁蒸,妳唔怕悶嗎?我多數用南瓜整豉汁蒸排骨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你我一d都唔市繪架,只系懶姐,我平時好少用豉汁蒸野架,我屋企有一大盒原粒豆豉都開過黎用,就俾佐佢,咁佢見我用晒d豉汁,咁岩佢自己d豉汁用晒要再整咪整多d俾一樽我囉!

      唔悶……我唔系日日都用豉汁蒸,呢d餸系我呢两個月有整過有關用豉汁蒸的餸菜我放晒系呢度姐……

      刪除
  2. 豉汁排骨加年糕幾特別喎!
    蒸帶子都好正!

    回覆刪除
  3. 見到標題打左咁多次豉汁仲以為你打錯字, 原來係有樽正野!!
    我都中意用豆腐卜, 唸起都流口水!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…… 用豆腐卜黎吸汁真系好正!

      刪除
  4. 只要個汁正,索咩都好味,YUMMY ~

    回覆刪除
  5. 同學仔媽媽真好人同熱情. 自家製醬汁至好味~~~

    回覆刪除