2014年3月6日星期四

牛油蛋糕

前晚做的牛油蛋糕,
今次做得比對上一次好,
因為我今次將砂糖的份量全部用糖霜代替,
焗完出黎的蛋糕組織真系好靚!
謙謙昨日早餐自己一個人飲佐一杯奶同埋食佐半個牛油蛋糕(^_-) 















牛油蛋糕食譜

(份量系3個小錫紙盆160g左右)
小錫紙盆我系日本城買的

A:低粉80g  粟粉40g  泡打粉3g

B:牛油120g   糖霜100g

C:雞蛋2隻

D:牛奶20g   雲呢拿油 2g

# 3個細錫紙盒仔的分量,每個牛油蛋重160g左右









18 則留言 :

  1. 原來用糖霜係會有咁㗎分別!睇嚟我要買返 D. 我有時懶得買,用咗沙糖就算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整蛋糕用糖霜與砂糖分別唔系差太遠,但系做曲奇的話,你一食便會知道糖霜與砂糖的分別,两者相差好遠,用糖霜整出黎的曲奇系好食得多同埋鬆化好多架!

      刪除
  2. 愛心的自家製早點、茶點!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家製經濟,健康,又美味……good!

      刪除
  3. 整得好靚~~不過牛油蛋糕好肥,唔敢成日食同整呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整黎俾小朋友食多,其實我自己都好愛食牛油蛋糕,鄭大小姐你講得好岩,牛油蛋糕真系好肥呀,我好怕肥架,所以我都系食佐一片咋,唔敢再食!

      刪除
  4. 我不嬲都係用砂糖整,都無乜問題喎!

    用低粉都仲要溝粟粉嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用砂糖整都無問題呀?對喎,點解要用粟粉既,我做牛油蛋糕好簡單的不加粟粉.

      刪除
    2. 通常加粟粉可以將麵粉筋性降低,所以如果手頭上一下子無低筋粉的話,就可以將中筋式高筋粉溝少量粟粉降低筋性,代替低筋粉嚟用,但低筋粉再溝咪變成 "低低粉"!?哈哈!

      刪除
    3. 用砂糖的確系無問題的,用糖霜黎做牛油蛋糕同埋溝佐小小粟粉做出黎的效果比起用砂糖和純低粉做出黎的效果和質感都好好多,你两個有時間試下呀,溝佐粟粉整出黎真系好食好多架,如果用忌廉代替牛奶會更加香濃更加好食!

      刪除
    4. 係咪個質感更加幼滑、更加綿密呀?

      刪除
    5. 明白,知道,謝謝,但我家有糖尿病人所以好少吃粟粉的. 多謝兩位講得好清楚.

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈……cici呢個牛油蛋糕真系好正!份量唔多,你整黎試下呀~

      刪除
  6. 真係好佩服你,為左d小朋友去整咁多美食﹗正﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太唔洗佩服,當你有小朋友ge時候你都可能會咁做!^_^

      刪除
  7. 我想問整旦糕同其他甜品可唔可以唔用砂糖同庶糖代替,thx

    回覆刪除