2014年3月29日星期六

澳洲軟芝士蛋糕,莎莉牛油蛋糕,香煎豬扒,肉燥炒菜芯

昨日系美心買佐個新產品芝士蛋糕黎試食,
感覺好一般,芝士味唔够,
蛋糕的濕度同我上次做的芝士蛋糕差唔多,
伊x家的芝士蛋糕好食過美心,
講真呢個芝士蛋糕真系唔够我自己之前整的芝士蛋糕好食,
下次唔會再買,加上美心芝士蛋糕又唔系便,
原價40蚊,依家做緊試食價35蚊,我先買黎試食咋!






相信好多人都食過SaraLee牛油蛋糕,而我就第一次買同埋第一次食……
味道唔錯!
好食過美心芝士蛋糕。








今日系謙謙學校親子運動會,今朝天氣好差……加上謙謙昨日有小小唔舒服,為免佢又再唔舒服一於今朝唔出席……



天氣唔好更系唔落街買餸……唔買餸食乜,更系去冰箱揾餸喇,打開冰箱第一眼見到就系豬扒,唔洗諗……一於煎豬扒,再炒埋水果箱有剩的菜芯苗,咁又一餐……超簡單!

香煎豬扒

肉燥炒菜芯




10 則留言 :

  1. 我細個成日食莎利蛋糕㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽媽唔喜歡買雪藏食物返黎俾我地食,所以我細細個系無莎莉蛋糕食架……

      刪除
  2. 我以前成日食莎莉蛋糕架,最中意食朱古力同雲石哩兩種!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀……等我下次試下朱古力味先……我覺得莉莉蛋糕熱食會好味d喎

      刪除
  3. 妳第一次食「莎莉」!?

    其實我自從自己識整包餅西點之後,已經好少買街外食品喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀………真系第一次食!
      之後覺得佢係雪藏蛋糕一定唔好食,所以無買黎食,咁岩果日做特價19蚊一個我咪買黎試下囉,又幾好食喎!叮熱食最正,好香!

      我都系覺得自已識整蛋糕之後就小佐系街買,街買ge蛋糕好甜好唔健康,我唔喜歡,自己做的蛋糕好食好多……^_^

      刪除
  4. 一睇就知妳整嘅芝士蛋糕正少D啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯………試完美心芝士蛋糕之後,才知道原來自己整ge芝士蛋糕系咁好食,好食過美心果d好多添呀…

      刪除