2014年3月10日星期一

吞拿魚粟米包(17小時種),冬菇木耳蟲草花餃子(蒸/煎),香煎冬菇木耳蟲草花鯪魚餅

我上星期五整佐餐肉飽同埋黑椒吞拿魚包,
盈盈叫我留2個俾佢拎返學校小息時候食,
我話星期5留到星期一唔系咁好食,
我同盈盈講:媽咪星期日再整過俾你星期一帶返學校吃,
所以琴日全日無落街,成個下午企系廚房整野……


17小時中種的 ==>粟米吞拿魚包

所須要的材料

將粟米加牛奶打成汁代替水的份量

已經打成粟米蓉

所有材料放晒落去,
按制開機

已經攪好的麵團
等待發酵

發酵完畢……

手痕測試下佢先……
窿窿無即時回彈代表0k

拎麵團出黎排氣,
分割你所要的大細

我將佢分成18份
每份約43克左右

按扁麵團

放入饀料

封埋佢個口

搞掂……

等待最後發酵

要加保鮮紙蓋面

我喜歡放入焗爐等佢發酵
天氣凍我會加d熱水在底
發酵時間大約35分鐘

最後發酵完畢

先預熱……
焗爐160度
焗30分鐘左右

大功告成(^_-)




冬菇木耳蟲草花蒸餃子

我的好幫手(^ω^)
又系佢出動ge時候了……

冬菇碎,木耳碎,蟲草碎

所有材料攪拌匀
調味:麻油,黑椒,食鹽,粟粉,水

佢两個又話要包餃子
我俾佢每人包两隻

有得玩……不知幾開心

最前两隻系謙謙包的(其中一隻漏饀)

呢d系我包的,
今朝煎晒俾老公食
凌晨5點食完就返工

整脆衣的水
材料:麵粉,水,醋,麻油


煎香個底先……


之後加頭先的麵粉水加蓋煮至乾身
即可起鑊……


今朝一早起身煎俾老公食的脆衣餃子,
佢話用煎ge方法好味好多喎!




靚靚魚餅配泰式辣醬食
好味!

原本就咁煎魚餅的,
但系包餃子果時有饀剩,
所以將魚肉加埋落去,
又多一款新菜式了!

學GiGi姐用手唧
又幾得意喎,哈哈……

慢火將佢两面煎至金黄色即可以

切勿大火煎呀,好易濃架
魚肉好易熟!


16 則留言 :

  1. 謙盈媽咪, 佢哋好乖幫你包少少餃子. 畀個叻謙謙同盈盈~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢两個知cici你讚佢佢肯定好開心……我代謙謙盈盈多謝你(^ω^)

      刪除
  2. 蟲草花我老公动like呀等我又試吓先,多謝教學^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣車媽媽……餃子饀料一定要有足夠水份和粟粉,否則餃子饀會好鞋!

      刪除
  3. 哈哈,妳兩個細路真係覺得入廚好好玩咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀Kestrel,佢两個覺得整野食系好好玩架,成日都話要幫我手,只系我唔洗佢幫我姐,哈哈………

      刪除
  4. 樣樣都好吸引,我流哂口水了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗流口水架小月,喜歡食就隨便食……\(^o^)/

      刪除
  5. 盈盈想食包,媽媽即刻整新鮮㗎比佢,廿四孝媽媽啊!謙謙盈盈真幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自制麵包健康好多,唔會添加化學野,街買的麵包越黎越多問題,普通一袋方包添加不少防腐劑乳化劑色素等等……太得人驚,我依家少佐系街買麵包食,想佢地健康d,我辛苦少少做多d野,系值得ge……(^_-)

      刪除
  6. 我見到你整咁多野食都覺得你好忙呀,本事本事.你的包越整越出色呀.但你整的魚餅可以煎到咁圓我唔整到件件咁圓咁靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做黎做去都系果幾款包,邊系出色呀!

      整煎魚餅真系有好好心機先得,心争就整得唔好同埋煎的唔靚,純粹工多藝熟^_^

      刪除
  7. 樣樣都好靚!叻叻媽咪!
    你個焗都好大喎,羨慕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒讚賞!
      我個焗爐都唔算好大呀,呢隻牌子ge焗爐唔貴,我覺得幾好用 ^_^ 焗出黎d食物都幾靚仔……

      刪除
  8. 謙謙和盈盈好抵讚,好乖!謙盈媽咪,也很棒!

    回覆刪除