2014年3月5日星期三

咸菜胡椒辣腩肉(湯),XO醬冬菇蝦米炸菜肉碎炆玉子豆腐

呢個餸真系好正,辣辣地我同老公都中意食,呢個系謙謙同學仔媽咪教我煮架,煮果時d辣味辣到我不停咳,哈哈……做法唔難架!

d湯好辣,冬天食呢個餸好岩

用鑊炒完轉用煲仔細火炆佢20分
炆完熄火浸10分鐘等d肉吸多味
咁樣好食好多架!

所須材料

咸菜胡椒辣腩肉食譜:

材料:咸菜   腩肉  胡椒   蒜頭   辣椒  薑

做法:

1:咸菜切細件,腩肉切片要連皮,
       胡椒蒜頭拍碎  辣椒切碎  薑切片
2:2茶匙油燒熱個鑊,爆香腩肉,
3:加埋胡椒碎,蒜蓉,辣椒,薑片一起炒香,
4:再加咸菜炒多幾炒,讚入一飯碗水份,
5:大火煮緊之後轉細火煮20分鐘左右






今日繼續玩我的新玩具,今次用大窿黎攪豬肉,完全唔洗點用力去攪,真系两分鐘唔洗就攪好舊肉,上次用細窿要好大力先攪到,今次盈盈同謙都有份一齊攪呀,佢两個幫我攪冬菇 (^ω^),仲話好好玩添呀………

拌飯食一流

豬肉系我攪的

你睇盈盈攪得幾開心

謙謙好努力咁攪攪攪……

d冬菇都攪得幾碎
唔洗用手切方便,正!

呢個餸用黎撈飯吃超正!
呢碟餸两三下功夫就俾
我同盈盈,謙謙清得七七八八
留返好小俾爸爸食咋
爸爸都話好正!

10 則留言 :

  1. 回覆
    1. 真系好得,辣辣地好惹味,我一陣會寫個做法出黎,想飲……就快d整行動喇……^_^

      刪除
  2. 有腩肉食妳實 like 啦! ^^

    以後買多啲新玩具返屋企氹仔女玩,咁妳就做少好多功夫喇,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,我真系好like腩肉,哈哈……
      呢個新玩具真系幾好玩!

      刪除
  3. 喱個 "咸菜胡椒辣腩湯" 辣辣哋~ 好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 辣辣地真系呀好正……… 我好中意食^_^

      刪除
  4. 個餸名好長!碟餸睇落好好餸飯喎!

    回覆刪除
  5. 有了新玩具真好,親子時間又多了!^^

    回覆刪除