2014年3月9日星期日

馬蹄糕

新年前做的馬蹄糕,馬蹄糕第一次做得唔靚,於是第二日又再整過,終於都做到靚靚馬蹄糕了,煎香黎食真系好香好正,老公同奶奶都好中意食,我自己都中意,謙謙盈盈就唔中意,我整馬蹄糕全憑感覺去做,無特定的份量食譜!

我覺得第一次靚得唔靚

死心不熄再做多一次
第二次就靚仔好多喇!
好满意……我可以收工了……

馬蹄好靚,我偷吃佐幾粒,好甜(^ω^)

黄色果d系吉士粉加水攪匀佐的液體


要慢火煎先會靚架
唔好心急呀!
心急就……出事…………會煎到爛晒( ̄∇ ̄)

超多馬蹄的馬蹄糕






4 則留言 :

  1. 我唔整馬蹄糕,一來就係嫌馬蹄粉超貴,二來就係最怕批馬蹄,見到妳幅相都驚!

    點解個糕顏色咁深啡呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬蹄粉越賣越貴,其實我都覺得批馬蹄好煩,d馬蹄痴滿泥,我會洗完先批……

      片糖d原本顏色,第二次無咁深色系因為我加多佐吉士粉,嘻嘻……其實加多d吉士粉系會好食d同顏色靚d!

      刪除
    2. 係呀,我買了兩盒真係越來越貴呀.加左吉士粉有乜分別呀?

      刪除
    3. 顏色會黄d靚d,味道會香d,加佐吉士粉好食好多!

      刪除