2014年3月13日星期四

厚切餐肉包,黑椒洋蔥吞拿魚包(17小時種中麵團)

上星期五整的吞拿魚包和厚切餐肉包,
因為太耐無做17小時種中麵包,
所以又貪得意玩下……






















15 則留言 :

  1. 好好味呀!! 教下我, 得嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以喇!我點樣聯絡你?又或者你去facebook add 我,果度講野方便d……
      我fb名系:Wing Lee

      刪除
  2. 太過份餐肉包仲要厚切引C人咩haha~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 引唔C引唔C……哈哈……*^O^*

      刪除
    2. C咗喇haha~~其實我試過做一次中式包包失敗咗後就唔敢再試怕浪费食物呢

      刪除
    3. 做中式包包簡單d,發酵時間相對較短,我鐘意玩焗麵包多d(^_-)

      刪除
  3. 好彩妳唔係用港式包底整呢兩款包,我最怕食港式包呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個麵團系做 -->鮮奶方包的,我唔想整方包咪拎佢黎加d饀料落去囉!(^_-)

      刪除
  4. 好玩又好食!
    整包過程好好玩,製成品就好好食……

    回覆刪除
  5. 嘩,好靚呀~整咁多,會唔會有排食架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好細個的,唔會有排食,我地好快就食晒架喇! 謙謙一次過食得晒3個架\(^o^)/

      刪除
  6. 睇見都覺得想食,難怪小朋友一次吃咁多!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 想食就過黎食……唔洗客氣架小高……

      刪除