2014年2月28日星期五

清雪櫃……田園沙律,鮮茄肉醬扁意粉,瑞士汁雞亦,牛油煎帶子,焗日式吉列蠔

前日早上同幾個同學仔媽咪食完早餐,
去銀座行佐一陣,買佐小小野,但系無買任何餸,
無買餸食乜好呢?無買餸一於清雪櫃d野出黎食先得,
清呀清……清呀清……都清到好多野出黎,
呢度系雪櫃其中一部份咋,我雪櫃仲有其他餸……
講真我黎緊呢一星期唔買餸都OK……嘻嘻……
清雪櫃呢餐,望落都幾豐富喎,
好似情人節晚餐咁……哈哈……


呢個田園沙律系上星期買ge
放系雪櫃有成一個星期
無麥點爛,只系爛佐小小
配--日式芝麻醬食,好正!

個肉醬系上2個星期吃剩
我放系冰箱存放
依家就拎佢出黎加熱
煮小小意粉加埋個肉醬就食的(^_-)

呢個雞亦都系上星期的
我懶得每次煮,
所以一次過煮佐2磅 (^o^)
放系雪櫃,想食雞亦隨時食得
好方便!

呢個系刺身帶子黎得,
新年前買落,本應新年食,
但新年無食到,所出依家执佢出黎食
一盒2L只系得9粒咋,都好大粒
系【樓上】買的,好似百幾蚊一盒

呢個都系新年貨,
佢都系在【樓上】買的,
一包有20隻,唔記得幾錢了!

好似情人節晚餐,哈哈……

西式晚餐

謙謙食緊雞亦(^ω^)




我家的大雪櫃,
所以一星唔出門買餸
都餓唔死我地  ^_^

雪櫃邊貼佐我中意的食譜
*^O^*

16 則留言 :

  1. 你個雪櫃都好多餸喎,打風都唔驚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,真系打幾日風都唔洗驚架,哈哈……

      刪除
  2. 謙盈媽咪,你家天天都係情人節咁冧啦....你個雪櫃都有好多存貨呀?厲害.

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀緊張大師,我雪櫃真系有好多存貨系度,特别系冰箱添呀,雞亦腸仔果d時時有架,净系罐頭食品都唔少,餐肉,豆鼓鯪魚都有幾罐系度,哈哈……

      刪除
  3. 嘩,妳個雪櫃係叮噹個百寶袋嗎?成個禮拜可以唔使買餸都得!?而且仲幾豐富㖭哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我雪櫃真系好似叮噹個百寶袋裝到好多野,冰箱長時間有肉,雞亦,肠仔魚旦之類ge野,生果箱又成日有蕃茄薯仔瓜類等,因為呢d野可以放耐d都唔怕壞呀麻,我好多時一日買埋2日餸架,星期五例排買埋星期六日ge餸菜,因為我两個小朋友放假,我就唔鐘同佢地去買餸,其實佢两都唔中意跟我去買餸架!

      刪除
    2. 咁又係,湊住兩個行街市真係好唔方便!

      我一個禮拜都係買兩日餸咋,除咗一次過買多一日餸之外,仲特登煮多啲留多份隔夜,等放工返家時唔使煮都有飯開,好過長期出街食垃圾啦!

      刪除
    3. 無錯,街d食物食得多真系好厭的,同埋食好多味精落肚呀!

      刪除
  4. 嘩勁呀唔使買餸都煑到咁豐富嘅晚餐叻叻叻呀

    回覆刪除
  5. 勁喎,求其都摷到咁多物資,可以煮到咁豐富嘅晚餐,犀利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀小月,我雪櫃時時都有好多剩餘物資架,有時吃剩d野放上冰箱,需要時就會拎佢出黎架喇,好似鮮茄肉醬咁樣,想食系冰箱拎佢出黎解凍,煮個意粉就攪掂,咁又一餐,真系快靚正架!

      刪除
  6. 嘩, 你個雪櫃可以擺到咁多存貨? 犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀cici,我雪櫃都幾大,分三隔,上面系冰箱,中間系保鮮,下面系專放蔬果,呢個雪櫃真系放到好多野,好好用!我好鐘意呢個雪櫃架(^_-)

      刪除
  7. 好羨慕你有個大雪櫃,因為我個雪櫃頂上有個廚櫃,無得買個大大大雪櫃,迫住要買多個雪櫃。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高唔洗羨慕……你有两個雪櫃咪仲好,可以將d野分類摆,唔洗同d食餸放埋一齊咁咪仲正!

      刪除