2014年2月2日星期日

初三……赤口

年初三係赤口……不宜拜年
最好就系一家大細系屋企吃賀年糖果,
煎一些賀年小食同大家一齊食最好不過,
今日下午我煎佐一底自制馬蹄糕,
馬蹄糕煎香黎食真系好正!
仲煎佐小小椰汁年糕,
年糕系婆婆俾的,味道一般!







屋企d年花開得七七八八,
一起身就聞到好香ge百合花味,
好香!



我最愛百合花(^o^)


11 則留言 :

  1. 恭喜發財祝妳一家身體健康,財源滾滾^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財,我都祝你哋一家身體健康,心想事成\(^o^)/

      刪除
  2. 原來好多人都整馬蹄糕哦!我一直都好想整,但係見到盒馬蹄粉貴成咁就真係無乜意慾去整,而且我又好怕批馬蹄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬蹄糕好食咪多人整囉!但系街買的馬蹄糕都要幾十蚊一底,仲要系好小馬蹄肉,自己買一盒馬蹄粉可以整到幾底喎,仲可以加多d馬蹄落去,好食好多架!我覺得整馬蹄糕容易過整蘿蔔糕(^_-)

      刪除
    2. 可能我對食馬蹄糕嘅意慾無蘿蔔糕咁大,所以唔捨得花錢去整!

      刪除
  3. 謙盈媽咪你好嗎?祝願你新一年全家都幸福健康,如意吉祥.恭喜恭喜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好(^ω^)謝謝……大家馬年快樂!緊張大師好耐無見你,我都祝你一家身體健康,心想事成!

      刪除
  4. 我其實過年都會整馬蹄糕,只是今年無整,Kestrel你想吃我整比你食,我反正有好多粉係度呀.批馬蹄一點也不難喎....哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次整馬蹄糕果盒粉系原本上年新年前整的,但當時無到,所以留到今年先整,盒馬蹄粉足足放系廚櫃放佐一年,哈哈……好彩無壞(^_^)

      刪除
  5. 謙盈媽咪,新春大吉!祝你們一家身體健康、花開富貴、心想事成、步步高陞!恭喜發財 ~
    今年我都keep住擺百合,好香呀!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!祝大家馬年身體健康……百合我中意呀,d花好大朵,又香,又靚,花開富貴麻……哈哈∪・ω・∪

      刪除