2014年2月19日星期三

蒜蓉鮑魚蒸粉絲,蠔油玻璃生菜,鯪魚襄豆腐,雜果粟米薯仔蛋沙律

今日又繼續玩攪肉機,今次玩攪蒜蓉,昨日出佐去元朗,見d鮑魚都幾靚,於是買佐小小,呢度有9隻合共48元,貴唔貴我真系唔知,因為我無過,嘻嘻……

大蓮鲍鱼

用攪肉機整蒜蓉

48蚊有9隻,貴唔貴呢?

第一次買返屋企整黎食

岩岩蒸好,
加d滾油豉油拌匀就食得,
粉絲好好味^_^

蠔油玻璃生菜

鯪魚襄豆腐


老公昨晚話想食沙律,今日我就買齊野整,嘩……天寒地冬叫我整沙律黎食,食到我打冷震,嘻嘻……
雜果薯子粟米蛋沙律

呢2盒系俾謙謙同學仔媽咪的


16 則留言 :

  1. 其實呢種鮑魚食落有無味呢?

    我今日晏晝都係食沙律呀,係紅腰豆、三角豆、牛油果加罐頭粟米,不過因為全部都無雪凍,再加埋杯熱咖啡,所以無食到打冷震!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種鮑味道一定唔够乾鮑咁香濃,佢就系得個鮮味。

      我老公唔仲意食豆沙律,但系好中意雜果薯仔沙律,而我就唔中意食牛油果,我覺得佢陣味好怪(^_-)

      刪除
    2. 咁就算整雜果沙律都可以唔雪凍食喎,我有時都用雜果整通粉沙律,一樣無雪凍,咁咪唔怕食到打冷震囉!

      刪除
    3. 我一次整咁多,一日肯定食唔晒,如果唔雪住佢……我怕好易變壞

      刪除
    4. 我自己好少食凍嘢,如果食物本身係要放雪櫃,但食時又唔需要煮熟或翻熱的話,我會預祝幾粒鐘拎出室溫回暖。

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈………唔做廿四老婆我會無量出,就會無收入……*^O^* 惨惨……hehe……

      刪除
  3. 新鮮鮑魚平啲,不過$48有9隻真係幾抵~咁多餸,睇到就想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨便食唔洗客……两碟餸一碟菜唔算多(^_-)

      刪除
  4. 好豐富喔 ~ 仲令小高流哂口水添!
    鮑魚48蚊有9隻?唔貴囉...好抵食 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗流口水,隨便食……唔洗客氣……哈哈…… 第一次買鮮鮑返屋企自己整黎食,用蒜蓉薺味道唔錯! (^o^)

      刪除