2014年2月24日星期一

大佬生日,西九龍行街吃野

原本呢個月27號(星期四)
就系大佬牛一正日的日子,
因時間上問題我地系上星期六已經提早同大佬吃飯慶祝了,
我地齋人坐埋一齊真系好開心,
有好多講唔完的話題,
一家人坐埋一齊吃飯真系人生一大樂事,
時不時細聲講大聲笑……
*^O^*吃完飯……
就吃蛋糕慶祝……

3磅重的芒果脆脆蛋糕
好好味!(美心買嘅)

大佬&大嫂

我爸爸

我媽媽

岩岩訓醒的謙盈媽咪(^_-)

盈盈

謙謙

一齊唱生日哥,舅父好開心


下午得閒無野做,我同盈盈,阿姨,表姊一齊去西九龍行街,行佐一陣大家都有d攰,好姨就話請我地去pizzahat吃野……多謝好阿姨\(^o^)/ 我地四個人吃佐好多野呀,最後都食唔晒,要用外賣盒拎走添呀,哈哈……




















12 則留言 :

  1. 祝妳哥哥生日快樂,妳同二家姐似樣D喎^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ! ! ! !
      係咩.....我自己唔覺得同二家組似樣 , 哈哈 ^0^

      刪除
  2. 一家人和睦相處好開心呢!我都覺得你同二家姐似樣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Y(^_^)Y 哈哈……原來你地覺得我同二家姐系似樣,我自己真系唔覺,嘻嘻(^ω^)

      刪除
  3. 難得一家樂也融融,妳同二家姐似D
    祝哥哥生日快樂,心想事成

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!每逢爸爸媽媽大佬生日我地都會慶祝,次次都好開心好熱鬧……哈哈,原來你都系認為我同二家姐系似樣d架 (^o^)

      刪除
  4. 謙盈媽咪,睇見你呢篇分享頓覺窩心,沒什麼好比一家人在一起!
    祝你哥哥生日快樂!一家幸福健康!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高你講得無錯,真系無什麼好比一家人在一起呀……^O^ 多謝多謝你ge祝福Y(^_^)Y

      刪除
  5. 祝你大佬生日快樂呀,你一家都咁靚女既,好羡慕呀.個蛋糕好大個好吸引芒果味我最鐘意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張大師我代大佬多謝你……我地咁都叫靚呀……哈哈(^ω^) 多謝你你讚我地靚女呀!個蛋糕真系幾大,我自己都好中意食芒果蛋糕 *^O^*

      刪除
  6. 謙盈媽媽, 一家人聚在一起就最開心, 仲要同你大佬慶生日.
    祝你大佬生日快樂, 身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代大佬多謝你cici……依家一家人開開心心坐埋一齊食餐飯真系唔易,因為個個兄弟姊妹都有自己ge家庭同埋要返工搵食

      刪除