2014年2月18日星期二

新玩具攪肉機,電動咖啡杯,咸魚蒸肉餅,元貝木耳炒西芹

昨日系新北江買佐部手動攪肉機,細細部都幾得意同埋好實用,150蚊一部,又唔系好貴,佢就送埋一隻電動咖啡杯,今日就試佐部攪肉機,效果好好,以後整肉餅我就唔洗猛咁剁豬肉了……果隻電動咖啡杯唔知好唔好用,等我天日又試下玩先……(^ω^)















咸魚蒸肉餅食譜
材料:肉碎,咸魚,咸魚醬,薑
調味料:鼓油,食鹽,粟粉,水
做法:所有材料拌勻,隔水蒸約15分鐘



呢两日超級潮濕,搞到我窗都唔敢開,成地下立痴痴,真系超討厭!~>_<~
唔開抽濕機完全唔得,我開佐一個鐘抽濕機已有好多水……(>﹏<)

我屋企廚房的情況
惊人,d磁磚流晒水(╯з╰)

屋企外走廊的樓底,
超級得人驚(╯з╰)
我家的抽濕機 m(._.)m

開佐機抽佐2個鐘左右,
已經有咁多水出黎。



15 則留言 :

  1. 妳屋企咁潮濕...... 買部 "抽濕機" 有否幫助呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小千媽咪系呀………真系好潮濕,超級討厭,屋企有抽濕機,開3個鐘已經有好多水

      刪除
  2. 嘩你果邊濕得咁勁既!我隔離係海都無咁犀利!不過吹北風lu,咩都吹乾晒!
    150兩樣好抵,突出黎支野係咪比人整香腸架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀Mary……超級潮濕!你講得無錯,真系俾人整香腸架,我得閒要去買d腸衣返黎玩下先^_^

      刪除
  3. 部攪肉機好方便喎,難唔難洗呢?
    你屋企真係好濕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易洗架咋,拆都好方便,我呢度真系好潮濕,濕到呢……唔開抽濕機唔得!

      刪除
  4. 我屋企都濕到爆,地板好似街市咁,不過今晚放工返到屋企已經完全乾番哂,超開心!

    其實自己整肉碎的話,心理上覺得乾淨好多,但係之後要清洗攪拌機就真係頭都大埋,我呢世人最怕就係處理過動物油脂嘅用具,真係超難洗得清爽,特別係膠同易潔鑊塗層,所以我都係買現成免治肉碎算數,眼不見為乾淨,眯埋眼食算數!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦…原你果邊都好濕,我唔開窗,門窗會更加濕……

      呢部機仔好易洗架咋,有動物油脂最好用(暖水/熱水)洗,用凍水洗真系洗極都系好油淋淋的,我唔會買肉碎的,一來唔乾淨,二來我試過買返黎的肉碎入面有骨碎,有次買街市果d肉碎,蒸好肉餅食到有骨碎,自始我就唔系街買,要肉碎一定系自己剁剁剁……(^_-)

      刪除
    2. 有骨咁驚!?我賣肉一定去超市買。

      刪除
  5. 攪肉同手剁食落有冇唔同啊,我咪又係濕到嘔呀我天花出毛菌添呀又要抹餐C攞命

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪肉我覺得滑d,攪肉同手剁其實唔系差好遠,手剁有時真系剁到隻手好攰!

      嘩……出毛菌,都好勁呀!

      刪除
  6. 謙盈媽媽,又添置咁多玩具。呵呵! 不過,我都係鍾意手刴肉餅多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 手剁同機都差唔多,有時要剁好多肉碎的話隻手真系會好攰,多一樣玩具玩下真系好開心……哈哈(^ω^)

      刪除
  7. 回南來了...又濕又立,諗起都怕怕!><
    謙盈媽咪,好開心喎!添新廚具 ~ $150的攪肉機也很便宜,而且o岩哂喜歡入廚的你,可以繼續炮製多款美味菜式^^。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高我好討厭回南天……
      果部攪肉機真系幾抵玩,盈盈同謙謙都有同我一齊玩,佢两同我攪冬菇,佢地話好好玩,仲玩得好開心添呀!(^ω^)

      刪除