2014年2月5日星期三

香蕉牛油蛋糕

四條蕉摆系度成個星期都無人食,
起晒梅花點,蕉味又香又甜,
拎黎整蛋糕一流,
昨日俾我拎佐黎整香蕉牛油蛋糕,
蛋糕一出爐盈盈已經吃佐2杯,
另外果d雪凍佐今日切片做下午茶……
















21 則留言 :

  1. 回覆
    1. 系呀,拎d起晒梅花點ge香蕉做蛋糕好香同埋好好味,牛油蛋糕無咁易變壞呀麻,放系雪櫃可以食得耐d架,肚餓時就切2片再加一杯咖啡已經好飽!

      刪除
  2. 水太太都好喜歡香蕉味既蛋糕呢﹗YUMMY!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太隨便吃……唔冼客氣……哈哈!

      刪除
  3. 正!至細已勁中意食香蕉蛋糕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中意食就快d郁手整喇,牛油香蕉蛋糕好易整,一定難唔到你………… (^ω^)

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝鄭大小姐讚賞!牛油蛋糕配咖啡好正!

      刪除
  5. 謙盈媽咪你的糕點越發越精彩,做得越來越美味出色.讚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝緊張大師讚賞! 整果時無諗過有咁靚ge效果架,純粹撞彩,哈哈……

      刪除
    2. 香蕉蛋糕又香又美觀,我一個人可以吃一個八吋~~~你唔係撞彩,未焗已見到好靚呀.放心.

      刪除
  6. 見囡囡食得咁開心,就知一定係好好味了

    回覆刪除
    回覆
    1. 香蕉牛油蛋糕味道真系唔錯架!
      我自己喜歡雪凍再切片食(^_-)

      刪除
  7. 喔! 喔! 流晒口水喇! mmm....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔流口水,我請你食,隨便食唔洗客氣!哈哈……

      刪除
  8. 個 "香蕉牛油蛋糕" 一定好香啫, 因為妳囡囡由心笑出嚟! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮出爐仲有小小熱果時食真系好正,蕉味好香,不過我自己中意凍食(雪凍切片食) *^O^*

      刪除
  9. 祝你新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
  10. 香蕉蛋糕簡直係無敵啦,超正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都中意香蕉蛋糕,哈哈……
      真系好正,不過…我唔敢食咁多,驚變肥師奶(^ω^)

      刪除