2014年2月11日星期二

忌廉火腿薯茸方包,家姐到訪

寒冷天氣下心血來潮想整包包,諗返起我都有一段時間無做包了,昨晚真系好凍好凍,我部電話顯示6度咋,嘩……真系好凍呀!凍到我ge包包都發唔起,發酵佐4個鐘先至漲大小小,最後我要將麵團放入去微波爐入面再加一杯滾水之後關實微波度門先發得大,天氣太凍,真系不宜自家制面包,凍到d酵都唔識郁(╯з╰)











原本今朝要去媽媽屋企拎野,因為太凍所以唔想去,咁岩家姐話黎揾我,佢就順便拎過黎俾我,哈哈……太好了,唔洗我出去拎,接完家姐之後去接謙謙放學再返屋企,返到屋企坐佐一陣之後同家姐去食下午茶,謙謙唔跟我去同爸爸系屋企玩!











10 則留言 :

  1. 咦妳同家姐唔係好似樣喎^0^

    回覆刪除
  2. 咁凍天氣,D包包都發得幾好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔放熱水系隔離,直系發唔起!
      今日仲凍,天水圍得5度(>﹏<)

      刪除
  3. 你可以夜晚整完麵糰放雪櫃放酵,第二日先拎出嚟整,佢會發得好啲,你又唔駛成日係度睇住佢呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 系喎,你講ge方法好好,下次試下先…

      刪除
  4. 咁凍先嚟整麵包?原本我都 plan 好咗今個禮拜整包,點知突然間咁鬼凍,所以最終都無整到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就系因為太耐無整麵包,突然想整就整,哈哈……

      刪除
  5. 小高都好耐無整包包啦!:D
    大家姐來訪一定好開心,睇落你姐都好年輕!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣凍整包包有d困難,我大家姐佢都唔年輕架,不過佢打扮下睇落又真系好年輕*^O^*

      刪除