2014年2月20日星期四

霸王花雪梨瘦肉湯

呢d天氣一不留神就好易病,
唔想病就系要飲多d湯水增強身體抵抗力,
我咁大個女都系第一次用霸王花乾煲湯,系謙謙同學媽咪教我煲架,
味道OK,好清好甜又好潤,好好飲!

呢個又清又甜又潤

小小霸王花就要10蚊

放3個已經好甜
                               

煲30分鐘

呢款湯水好清甜,我無落鹽就咁飲,
感覺似飲緊糖水(^_-)


霸王花雪梨瘦肉湯

材料 : 霸王花乾,雪梨,蜜棗,南北杏,無花果,瘦肉


做法 : 霸王花乾要浸洗乾淨,瘦肉出水洗乾淨,其餘材都洗乾淨,之後將所有材料放落滾水煲30分鐘(如用明火煲即要2小時或以上)






17 則留言 :

  1. 用home made咸甘桔取代雪梨都唔錯伽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯……咸甘桔都系正野,我屋企有呀,不過我d仔囡唔中意飲咸甘桔水(>﹏<)

      刪除
  2. 回覆
    1. 車媽媽留一碗邊够喉架,要打孖上先至够喉架麻,系咪(^ω^) 哈哈……*^O^*

      刪除
  3. 我細細個時已經好鍾意食霸王花,媽咪會專登夾條花蕊俾我食,超滑呀!我依家都間唔中會煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我净系飲湯咋,霸王花無食喎,我第一次買黎煲湯

      刪除
    2. 做乜唔食呀,咁正,咪好浪費囉!

      刪除
  4. 謙盈媽咪,近日好多人生病,天氣太反常啦.你有靚湯飲,一家大細無有怕.好濃好潤呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀……今日又暖返好多喇,你要照顧好自己身體呀,你都要煲多d湯水飲下……(^ω^)

      刪除
  5. 近日天氣窄暖還寒,真係唔好掉以輕心,一病就煩,所以真係要飲多d自家湯水。
    小高都鐘意飲霸王花湯,不過怕寒唔敢飲太多,加埋雪梨仲寒...謙盈媽咪要睇住,不過唔係時日飲問題不大的!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高如果你怕寒就加一大塊陳皮或者幾片老薑落去一齊煲,咁就唔洗怕寒架喇!

      刪除
  6. 我媽教我話霸王花都幾涼,個時中醫教落D淮山就無咁涼喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真系唔知道霸王花系凉定系熱,我都系第一次煲,多謝你提醒我,如下次再煲我會記住你所講落d淮山……Thanks!

      刪除
  7. cici唔飲得霸王花湯, 太涼. 飲咗會見暈

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜霸王花係涼呀,好彩我食完又無事喎!平時食嚫涼嘢無幾耐就即刻痾!

      刪除