2014年2月25日星期二

正宗家鄉食品 -- 南乳碌鵝 ,南乳炆生鵝,白切自養走地雞,東莞第一雞

每年大佬生日我地都會返外家食飯的,家姐今年都系同佢個仔出黎,
今次仲拎佐好多野出黎俾我地,
真系辛苦佢拎咁多野出黎,真系好多謝好多謝家姐 *^O^*

家姐系鄉下拎出黎俾我的

切開鵝肚入面有些南乳醬料


拎走d醬料就可以一開四

切開每次要吃的份量
其餘要放冰箱保存

南乳炆生鵝
两種比較我會喜歡炆生鵝多d

呢隻雞系我家姐奶奶養的
自養雞真系好食好多(^ω^)

東莞第一雞
呢隻雞系凍食架
差不多次次返大陸我都食
d雞皮超爽脆,皮下系無肥油架
家姐知我中意食,佢買佐幾隻出黎,
俾我同媽媽,我拎佐一隻返屋(^_^)


買佢隻雞
會跟一支秘制醬汁和一袋蔥花俾你的
果支醬汁超好味
一隻雞够我食两餐

12 則留言 :

  1. 你地幾兄弟姊妹感情一定好好,二家姐拎咁多嘢食同你地分享~~

    回覆刪除
  2. 正呀尤其隻雞喺香港有錢都食唔倒咁正嘅自家雞^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家雞d肉質真系正好多,無得頂…… ^_^

      刪除
  3. 見到d自家雞好肥味呀!正 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 越食越好食,依家真系好少食到自家養ge雞 ^_^

      刪除
  4. 自家雞一定勁好味, 肥嘟嘟喎~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系好好味呀,想食都唔系時時有得食!( ´▽` )

      刪除