2014年2月8日星期六

鎐柱臘味蘿蔔糕(附食譜) ,芋頭糕

新年前(年廿八)整的蘿蔔糕,原本今年唔打算整的,其實上年我都有整,今次就系因為謙謙同學仔俊俊媽咪失驚無神送佐一底佢自己整的蘿蔔糕送俾我,阿女同老公食完話好食,問我整唔整,見佢地想食,我咪買d野返黎整下囉!


今次用佐謙謙同學仔媽咪的食譜份量黎做,做出黎的效果比上一年好,我上年純粹用粘米粉整的,所以有些實,今次好d,無咁實,好好!

材料:5斤蘿蔔,一盒大鹰粟粉,一普通飯碗粘米粉
乾蔥頭,臘腸,臘肉,蝦米,鎐柱
調味料適量:鹽,糖,胡椒粉,雞粉,蠔油

先炒香臘味先,用小量臘味油炒香乾蔥茸,
最後先用臘味油炒蘿蔔絲

炒蘿蔔絲一定要加小量糖

臘腸,臘肉,蝦米,瑶柱
全部炒香,油份留起用作炒蘿蔔絲。

用小量臘味油煎香的乾蔥茸

一滴自來水都唔加,
粉槳系全用蘿蔔水黎開的。

炒香所有材料,再煮15分鐘左右,
之後加入粉槳拌匀

岩岩蒸好,大功告成!



至於芋頭糕系我老爺中意食的,
其實我自己都中意食,雪櫃的半邊芋頭原來買用黎炆油鴨的,見整開蘿蔔糕,我又手痕拎佢黎切粒蒸芋頭糕,哈哈……半邊芋頭大約一斤左右,用整蘿蔔糕的方法,份量好隨意便整佐2底半出黎,嘻嘻……
2盒大,1盒細
細盒的送佐俾同學仔子朗媽咪,
唔知佢地覺得好唔好食呢?




煎香的芋頭糕好香好味!


呢3盒系送俾老爺奶奶的。
上:馬蹄糕
中:蘿蔔糕
下:芋頭糕


10 則留言 :

  1. 我年三十蒸糕都蒸到頭暈haha~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…………下年真系唔鬼整,其實食得唔多,依家雪櫃都仲有一底蘿蔔糕呀,我每日都食d清晒佢,今個新年實肥幾磅……唉……屎得喇……就黎變隻肥豬C9喇!

      刪除
  2. 我都鍾意用碗另外蒸開小小趁熱食,特別好好味架

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,小食多知味,我用碗另外蒸開小小純粹試味,哈哈……

      刪除
  3. 個糕好掂呀~ 質感睇落唔錯喎! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 用粟粉加粘米粉整出黎的質感真系唔錯,同學仔媽咪教我的(5斤蘿蔔1盒粟粉1碗粘米粉)

      刪除
  4. 整中式糕多數都會加粟粉一齊整,質地會無咁實!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前唔識整,亂咁黎,所以整到好實,嘻嘻……

      刪除
  5. 回覆
    1. 一年先整一次咁大把,整黎自己食,咪食好d囉,重本都無所謂,嘻嘻…

      刪除