2014年2月14日星期五

薑汁湯圓,冬陰公大蝦湯,竹蔗茅根馬蹄紅蘿蔔水

祝大家:元宵節&情人節快樂

沒有情人的情人節…… *^O^*
老公話我唔系佢情人喎,
只系佢老婆咋(>﹏<)


同老公一齊食薑汁湯圓 (^_^)


呢幾日真系凍得好緊要,天水圍連續幾日都系5度左右,真系凍到想攞我命咁,難為死我要6點鐘起身整早餐俾两個小朋友食,起身果下真系好辛苦,昨日突然想飲冬陰公湯,於是就買野試煲,第一次系屋企煲冬陰公湯,哈哈……






(食譜及做法後補)


前排盈盈叫佐我幾次煲紅蘿蔔庶水俾佢飲我都無煲,前日又叫我煲,於是抽d時間去買野煲,今次仲加佐一條牛膀,粟米落去一齊煲,味道都無改變,反而甜佐,盈盈話好好飲!



材料:竹庶,茅根,馬蹄,紅蘿蔔,
牛膀,粟米,蜜棗,果皮,黄豆

做法:所有材料洗淨,馬蹄,紅蘿蔔,牛膀去皮切片果皮去囊,加上適量水份,煲30分鐘(如果明火煲即要2~3小時)







18 則留言 :

  1. 謙盈有媽媽愛心竹庶水飲,唔洗飲咁多出面 D 汽水果汁,健康好多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀……我唔會買汽水果汁返屋企,除佐做節或者有人黎我屋企食飯,我先買小小放系度,謙謙盈盈平時多數飲水。

      刪除
  2. 哈哈,老婆情人呀?你的湯丸搓得好圓我搓極都唔圓喎.
    我好鐘意你個冬陰公湯.一向唔怕凍既我,手術後就凍到手腳都硬晒,要我的老命.飲碗冬陰公湯應會好正斗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你系咪手術後無補身??? 講真飲完個冬陰功湯包你即刻成身暖晒,因為個湯好辣,辣到出汗,哈哈…… 我仲俾佐d湯謙謙同學媽咪試味,佢地都話好正,同好辣,所以唔單止我一個人話辣架,我老公同3個同學仔媽咪都話辣,佢地話辣到好似火燒喉嚨咁喎,笑死我……

      刪除
    2. 謙盈媽咪,頭三個月唔可以食得咁勁,現在開始天天都食燕窩要我抵抗力加強些,飲田雞湯不可飲魚湯.但呢個手術都好大型,好傷身就真,我都好番好多,只係好怕凍.我見到你呢個湯真係好想飲.....

      刪除
    3. 可惜你住的地方離我屋企太遠,如果系近近地我會煲好拎俾你飲,你真系要好好調理好個身體。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我唔敢俾佢两個飲,因為太辣……
      但系阿囡話聞到個湯好香好辣ge味,
      我話俾小小佢試,佢話唔試,驚辣喎(^o^)

      刪除
  4. 先係睇到個 title 寫住冬陰功,跟住見到湯丸幅相,仲以為妳整冬陰功湯丸㖭!!@@

    啲蝦又大隻又靚,好吸引,係新鮮嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬陰功湯圓,哈哈……
      系冰鮮蝦黎架,d蝦真系好靚好大隻,d肉好爽好正,都幾貴下,如無記錯系$138一斤,年甘九果時買的。

      刪除
    2. 咁貴!?@@ 妳好捨得食哦!

      刪除
    3. 都系新年先買黎食,平時好小買,我都覺得貴……(╯з╰)

      刪除
  5. 呢個愛心竹庶水小朋友多飲有益,我以前煲完會將d粟米用蒜頭豆豉炒番當一味餸,食埋唔使浪費添^w^

    回覆刪除
  6. 我一家大細都中意飲蔗水,TerryMa你做法好好,抵鍚,我都唔中意浪費食物,d粟米同黄豆我會留起黎吃架,其他就唔食……Y(^_^)Y

    回覆刪除
  7. 好慘呀...睇見美食都唔食得...流哂口水啦!→ 小高"我"!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖地休息多d飲多d清水就會好快好返架喇,到時就唔洗流口水架啦……^_^

      刪除
  8. 唔係情人,只係老婆?你同你老公講,都要由情人先可以成為老婆。應該叫你情人老婆啦! 這幾日又凍,飲冬蔭功至啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…… 天凍飲冬陰功湯真系一流,辣到暈呀……飲完湯個胃好似俾火燒咁,之後就成日暖立立,著少件都得(^ω^)

      刪除