2014年2月1日星期六

2014 新年快樂,開年喇……

開年喇……今日系大年初二,我系呢度祝大家馬年龍馬精神,身體健康,財源廣進,笑口常開……我祝小朋友就快高長大,學業進步(^ω^)



~2014馬年快樂~

昨日系年初一,老公d老友上黎我屋企拜年,我煎佐一些我自己做的蘿蔔糕,芋頭糕俾佢地食,仲有老公指定要我做的芒果芝士凍餅,鮮什果沙律。

今朝一家四口訓醒就去奶奶屋企吃飯,吃完玩佐一陣4點幾就搭車去婆婆拜年同吃晚飯!

自制瑶柱臘味蘿蔔糕

自家制五香瑶柱臘味芋頭糕

芒果芝士凍餅
個個人都中意食!





同老公老友一齊吃晚飯


謙盈媽咪買的年花
花~開~富~貴

去婆婆屋企拜年
之後一齊吃開年飯(^ω^)

系婆婆屋企睇煙花


10 則留言 :

  1. 水太太祝你新春大吉、身體健康、平安快樂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝水太太,我祝你同水大爺身體健康,心想事成!

      刪除
  2. 謙盈媽媽:祝您闔府 迎春接福!萬事亨通!龍馬精神!恭喜!恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月,我祝你哋一家身體健康,笑口常開!

      刪除
  3. 祝: 新春快樂! 身體健康!心想事成!:)
    

    回覆刪除
  4. 新年快樂!芝士凍餅好漂亮呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂…… 多謝!好開心個個老友都中意食我整的野,哈哈!

      刪除
  5. 好豐富呀!yeah ~ 小朋友要乖乖、學業進步、聽明伶俐!

    回覆刪除