2014年1月25日星期六

冬菇金針紅棗雲耳蒸雞 , 支竹蓮藕炆骨腩

家庭主婦呢份工真系唔易做,
日日都要諗吃咩餸菜而煩惱,真系煩…
有時日日食黎食去都系果幾味,
又真系幾悶,哈哈~
諗諗下太耐無整蒸雞食,
一於整返餐下先,
d人成日話驚吃雞會感染到H5N9禽流感,
我就唔驚,蒸耐d就唔怕有事架喇!

未蒸的樣子

岩岩蒸好的樣子......

將雞同配菜拌勻刻可享用



今朝見街市d蓮藕幾靚,
我又買佐小小,
用骨腩南乳支竹黎炆蓮藕 , 
真系好正喎,
d蓮藕好粉,枝竹吸晒d汁,
非常好食,好食到停唔到口,
真系好好味!









16 則留言 :

  1. 依家樣樣都話有事,唔驚得咁多啦

    回覆刪除
  2. 謙盈媽媽. 好玲冇見啦, 你一定好忙湊謙謙同盈盈. 家庭主婦依份工真係好難做. 加油呀~~這兩個仗都好送飯. GOOD

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真家庭主婦份工真系難做,屋企大小二事都系我一個人做,年中無休(╯з╰)無錯……真系要加油!

      刪除
  3. 我上次買到嚿蓮藕煮極都係爽口,唔夠粉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想食粉ge蓮藕一定要買d有淤泥包住果d,菜檔阿姐秤完會幫你洗的,如果你買果一早已經洗乾淨果d蓮藕多數都系爽口的,有泥ge蓮藕系貴d架,若果煮齊菜木耳馬蹄炒藕片就用爽口蓮藕會好食d。

      刪除
    2. 吓,乜咁嘅咩?但係我不嬲都係買無泥嗰隻,好多時都粉喎,同埋我去開嗰個街市好似唔多覺有泥蓮藕賣。

      刪除
    3. 我買親無泥蓮藕多數唔粉,我聽老人家話新鮮蓮藕放得耐都會唔粉架喎。

      刪除
    4. 噢,咁真係好難講,都唔知菜檔放咗幾耐!

      刪除
    5. 謙盈媽媽,祝新年快樂,身體健康,心想事成!

      刪除
    6. 多謝!祝你身體健康,工作愉快~

      刪除
  4. 你覺得yummy…………我就開心(^ω^)

    回覆刪除
  5. 今晚煮咩餸真係每日㗎難題!所以多謝你 post D餸出嚟等我有多 D ideas!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣,我有時唔知煮咩餸都會睇返自己個blog之前煮過的餸作參考架咋,嘻嘻……

      刪除
  6. 支竹蓮藕炆骨腩 ........... 好想食0牙

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人人小灰灰隨便食,唔洗客氣!(^ω^)

      刪除