2014年1月23日星期四

懶人版蒜泥白肉 , 牛柳絲炒雜菇 , 蒜茸白菜仔

簡簡單單又一餐係我的宗旨........
哈哈 !!!

懶人版蒜泥白肉

牛柳絲炒雜菇

蒜茸白菜仔

10 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈……我覺得一d都唔靚,仲好求其添,嘻嘻!

      刪除
  2. 個蒜泥白仴點解係懶人版嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我懶貪方便將蒜頭拍扁切粒就算,平時出街吃果d真系將蒜頭剁到好茸的。
      d肉切得好厚好求其,蒜泥白肉ge肉系要切的薄d先會好食的架,所以我呢系懶人版,哈哈………

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈……謙謙好中意食,連蒜粒都食埋呀(^_^)

      刪除
  4. 碟蒜泥白肉望落又真係幾懶人版喎,哈哈!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,睇我d蒜頭切到咁大粒就知我懶喇,d肉又切到鬼咁厚喎,嘻嘻…………

      刪除
  5. 整蒜泥白肉都叫懶呀............

    回覆刪除
    回覆
    1. 懶呀……我用的方法超級簡單,用薑蔥酒加水煮熟舊肉,放凉切片咋,你睇我d蒜頭切到幾大粒……就知我懶了,哈哈…出街食果d蒜泥白ge蒜泥真系整到好茸架

      刪除